Vælg det rigtige website
I dag kan alle bygge et website. Men det er langt fra alle, der kan bygge det website, du har brug for. Og ikke mindst et website, dine kunder har brug for.
I twoday har vi tung erfaring med at udvikle websites. Og når vi siger udvikle, mener vi hele processen fra strategi over design til den tekniske del og den efterfølgende lancering.
Vi ved derfor, hvad der virker (og ikke virker). Og vi er klar til at hjælpe dig.
Omnichannel, AI og Headless?
Vi er ikke interesserede i buzzwords.
Vi vil hellere tale om din forretning.
Uanset hvilken type website, du har brug for, er målet det samme: Websitet skal overbevise din målgruppe om, at du er det rigtige valg for dem.
Derfor er snakken om dit website reelt en snak om at udvikle din forretning. Så hvad ønsker du, der skal ske?
Nogle virksomheder har brug for et digitalt visitkort. Andre ønsker en leadmotor. Og så er der dem, der vil præsentere produkter online. Vi kan hjælpe dig sikkert i mål – uanset dine behov.
Sådan udvikler vi dit website
Customer Insights
Dit website skal afspejle din forretning og dine forretningsmål, men det skal i endnu højere grad møde dine kunders behov. Et websiteprojekt bør derfor bygges på en strategi, der er funderet på en dyb indsigt i dine kunder.
Vi har en hel bunke indsigts- og analyseværktøjer, vi benytter, når vi skal blive klogere på, hvad der driver dine kunder. Og den indsigt bygger vi ind i dit website, så det løser sin opgave: At gøre det oplagt – og nemt – at vælge det, du tilbyder.
Design & UX
Det er det indre, der tæller – bare ikke når det gælder websites, hvor det visuelle udtryk og site-strukturen er afgørende for, at dine kunder har en god oplevelse. Og i øvrigt kan finde det, de leder efter.
Vi designer dit website med udgangspunkt i din visuelle identitet og dine kunders behov, og vi baserer desuden vores anbefalinger på en grundig analyse af dine kunders brugerrejse. Ønsker du en ny visuel identitet, udvikler vi den gerne til dig.
Web content
Den tekniske og visuelle ramme skal naturligvis være af højeste kvalitet – men dit web content er også nødt til at holde niveau, hvis du vil inspirere og uddanne dine kunder til at vælge det, de har brug for.
Vi har erfarne og kreative kræfter, der kan hjælpe med alt fra tekst over grafik og billeder til film og lyd. Det er kun fantasien – og dine kunders behov – der sætter grænserne. Og har du helt særlige ønsker, har vi samarbejdspartnere, der kan træde til.
Branding
Afspejler dit logo, hvem og hvad virksomheden er i dag – eller rettere var for 20 år siden? Trænger jeres farvepalette til et frisk pust? Og gælder det også jeres fortælling, jeres tagline og jeres USP’er?
Få en brandidentitet, der giver dine målgrupper lyst til at vælge dig. Vi kan i fællesskab arbejde med dit brand, så det stikker ud fra mængden, og netop din virksomhed bliver husket. Lad os hjælpe dig med at skabe et udtryk, der gør indtryk.
Vælg det rigtige CMS
Er du til Umbraco, DynamicWeb, HubSpot eller noget helt 4.? Eller er du egentlig lidt ligeglad, hvis det bare virker?
Det er vi nemlig. Eller: Vi er ikke ligeglade, men for os er det eneste, vi går op, at du får den løsning, der passer til dig. Der er nemlig ingen – heller ikke os – der får noget ud af at prakke dig en løsning på, som ikke passer til dit behov. Så bliver du efterladt med et dyrt produkt og en dårlig oplevelse, og hvad får vi ud af det?
Hvis det viser sig, at et af de tre ovennævnte systemer er et godt match, er vi en af landets ubetinget stærkeste partnere.
Vi er DynamicWeb Premium Solution Partner og er blevet kåret til “Årets DynamicWeb-partner" 10 gange.
Vi er Umbraco Gold Partner og har en Umbraco MVP siddende – dem er der 8 af i Danmark og 64 af i hele verden.
Og så har vi et HubSpot-team, der er blandt Danmarks mest erfarne på platformen.
Headless – det fleksible alternativ
I nogle tilfælde kan det give rigtig god mening at arkivere system-snakken og i stedet vælge en headless-løsning.
Headless CMS er et alternativ til traditionelle CMS-systemer, og princippet er, at frontend og backend er koblet fra hinanden. Det giver mulighed for, at data fra backenden kan sendes til forskellige frontends, og det giver mulighed for at kode forskellige skabeloner til visning af dit indhold. Skræddersyet, fleksibelt og værdiskabende.
Sådan fungerer Headless
Integrationer – få et smidigere IT-setup
Data skal kunne udveksles hurtigt og fejlfrit, og ofte er integrationer netop den nøgle, der skal bruges til at få dit IT-setup til at køre smidigt.
Integrationer sikrer, at dine forskellige systemer kan kommunikere på tværs af afdelinger og fysiske enheder. Det er integrationer, der tillader et sømløst informationsflow, og det er integrationer, der binder dit systemlandskab sammen.
Effektivisér forretningen med integrationer
Tracking – målbar marketing
Effektiv markedsføring bygger på viden og indsigt, og tracking af online-aktiviteter er en forudsætning for at få indsigt i kundernes købsrejse.
Tracking gør det muligt for dig at måle, hvordan dine marketingtiltag virker, og på baggrund af den viden kan du justere og tilrette din indsats, så marketingbudgettet får den størst mulige effekt.
Optimér din marketing med tracking
Performance – dit website skal levere varen
Selv det flotteste (og dyreste) website fejler, hvis teknikken bag sitet ikke er finjusteret.
Brugerne forventer et hurtigt website, der leverer en god brugeroplevelse uden forsinkelser og forstyrrelser. Og det samme gør Google.
Der skal derfor være fuldstændig styr på den tekniske struktur, brugen af billeder, caching, prerendering, lazy load, links og meget, meget mere – og det kan vi hjælpe med at sikre.
Få styr på websitets performance
Standard eller specialfunktionalitet?
Hvad skal dit website egentlig kunne? Skal dine kunder kunne beregne en pris, konfigurere en kornsilo eller booke et kursus?
Vi har lavet det hele. Og vi kan også lave det hele til dig. Vi ligger nemlig lunt og godt i grænselandet mellem teknologi, forretning og design – lige dér, hvor reklamebureauer keder sig, og hvor rendyrkede softwarehuse er for tunge at arbejde med.
Vi kan tale open source, microservices, headless CMS, SPA-frameworks og så videre, hvis du beder os om det. Men vi vil hellere tale forretning først og teknologi bagefter.
Du kan begynde med at tale med seniorkonsulent Tobias Høst.
Skal dit website præsentere (mange) produkter i flere varianter?
Så kan vi hjælpe dig. I dag er det ikke længere nok, at du blot fortæller bredt om dine produkter. Du skal præsentere dem detaljeret med billeder, tekster, specifikationer og downloads – dine kunder vil vide det hele.
Vi er (i al beskedenhed) virkelig gode til at udvikle datatunge og komplicerede websites med dyb integration til dit ERP-system, så du slipper for dataindtastning og dobbeltarbejde.
Se et eksempel her: Sådan fik Ambu mange flere varme leads og øgede trafikken med 46 %
Hvilke faktorer spiller ind på dit valg af e-commerce platform?
Nu kender du – i grove træk – de tre forskellige spor, du kan vælge. Men hvad afgør, hvad du skal vælge?
Som med alle andre IT-investeringer er det en beslutning, der skal træffes i et krydsfelt af mange forskellige faktorer – herunder tidshorisont, økonomi og dit øvrige systemlandskab.
Hvor lang tid tager det at få en e-commerce løsning på vingerne?
Når du have en e-commerce platform i luften, er tidshorisonten væsentlig at have for øje. Jo mere kompleks en løsning, du går med, desto længere tid tager det i sagens natur at få gjort klar. Men måske er tiden godt givet ud – i hvert fald hvis alternativet er en hurtig, men langt fra gennemtænkt løsning, som du skal bruge tid, energi og penge på at lappe på i de kommende år. Og i værste fald skrotte for så at begynde forfra.
Hvad koster din e-commerce platform egentlig?
Et af de parametre, det er vigtigt at have for øje, er antallet af transaktioner, der håndteres i e-commerce løsningen. Nogle af platformene vil være forholdsvis billige at etablere, og det månedlige gebyr være forholdsvis lavt, men til gengæld betaler du et gebyr pr. transaktion, som over tid vil medføre, at den “billige” løsning bliver den dyreste.
På samme måde kan den forkromede løsning vise sig at ende med et klassisk “gråspurve og kanoner”-scenarie, hvor du får en løsning med en enorm motorkraft og en lang række funktioner, som du aldrig kommer til at udnytte. Og set gennem de briller et alt for dyrt valg.