Skip to content

Godt for brugere. Godt for bundlinjen

Uanset hvilke udfordringer eller ambitioner din virksomhed står over for inden for design og brugeroplevelser, står vi klar til at hjælpe dig, og vi vil hellere end gerne være din strategiske samarbejdspartner. 

Kontakt os i dag og hør, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe enestående digitale oplevelser, der bringer din virksomhed foran konkurrenterne. 

twoday-situation-herning-21-800

Vi kan hjælpe med

brugeroplevelse-ux

Brugeroplevelser (UX) 

Brugeroplevelser handler om, hvordan produkter eller services opleves af dem, der bruger dem. I et brugeroplevelsesprojekt samler vi indsigt, tester og designer med slutbrugeren i fokus. Ved at lære af og få input fra brugerne undgår vi at basere vores design på gætterier og sikrer, at formål, funktion og design er tilpasset de faktiske brugerbehov.  

interaktionsdesign-ui

Interaktionsdesign (UI) 

Hvordan skaber man et godt sammenspil mellem teknologi og brugere? Det visuelle er en vigtig del af brugeroplevelsen i en digital service eller i et digitalt produkt. Med processer og metoder fra interaktionsdesign optimerer vi interaktionen mellem brugerne og digitale systemer, så det fungerer godt, effektivt og gnidningsfrit. Vi stræber efter at forbedre brugervenlighed og navigationen i dine digitale løsninger. 

servicedesign

Servicedesign

Servicedesign er en proces og tilgang til at udvikle serviceoplevelser med optimale brugerrejser. Gennem dybdegående indsigtsarbejde kortlægges blandt andet servicens processer, økosystem og brugerrejser. Målet er at skabe sikre, sammenhængende og intuitive oplevelser for dine kunder og styrke dine forretningsmål. 
kundeoplevelse-cx

Kundeoplevelse (CX)

Vi hjælper dig med at skabe meningsfulde interaktioner mellem dine kunder og din virksomhed for at sikre vedvarende vækst og rentabilitet. Har du en klar vision for, hvordan din kundeoplevelse skal være? Har du en god forståelse for, hvem din kunde er? Det er bevist, at virksomheder, der leverer gode kundeoplevelser, øger deres indtægter mere end dobbelt så meget som deres konkurrenter. Kundeoplevelsen er det samlede indtryk, som kunden får fra interaktioner med din virksomhed igennem hele kunderejsen. 
indsigt-og-analyse

Indsigt og analyse

Systematisk indsamling og analyse af indsigter adskiller informerede designbeslutninger fra antagelser og gætværk. Vores metoder omfatter bl.a. interviews, observationer, brugerundersøgelser og workshops. Alle fund analyseres og præsenteres for jer via visuelle formater som affinitetsdiagrammer, brugerrejser, frekvenstabeller, personaer, brugerhistorier og -flows.  
brugertests

Brugertests

Brugertests er et vigtigt værktøj i enhver produkt- og udviklingsproces. Med brugertests bekræfter eller afkræfter vi hypoteser, validerer designvalg og samler indsigt i brugerbehov og handlemønstre. Med designdrevne brugertests før og under produktudviklingen sikrer vi, at udviklerne bruger deres tid optimalt, og at løsningen er gennemtestet i god tid før lanceringen.
tilgaengelighed

Tilgængelighed

Tilgængelighed henviser til design og udvikling af digitale løsninger for at sikre, at de er lette at anvende for alle mennesker, inklusive dem med handicap. Det omfatter at skabe oplevelser, brugergrænseflader og funktionalitet, der er til at betjene og forstå for alle, uanset deres fysiske eller kognitive evner.

Er du nysgerrig på at vide mere om design og brugeroplevelser?

Udfyld formularen, så tager vi den derfra. Vi kan ikke vente med at høre mere om dine ambitioner. 

Tobias Høst

Seniorkonsulent
tobias.host@twoday.com 
+45 20 81 91 01