Opdag værdien af design & UX med twoday
Brugeroplevelser (ofte forkortet UX) går i alt sin enkelthed ud på at forbinde forretning, mennesker og teknologi og skabe de bedste digitale oplevelser for brugeren. I twoday tilbyder vi et bredt udvalg af ydelser inden for design og UX.
Vi tror på styrken i et godt design og engagerende brugeroplevelser, og vi ved, at det skaber øget vækst og succes for virksomheder i dagens digitale landskab.
Godt for brugere. Godt for bundlinjen
Uanset hvilke udfordringer eller ambitioner din virksomhed står over for inden for design og brugeroplevelser, står vi klar til at hjælpe dig, og vi vil hellere end gerne være din strategiske samarbejdspartner.
Kontakt os i dag og hør, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe enestående digitale oplevelser, der bringer din virksomhed foran konkurrenterne.
Vi kan hjælpe med
Brugeroplevelser (UX)
Brugeroplevelser handler om, hvordan produkter eller services opleves af dem, der bruger dem. I et brugeroplevelsesprojekt samler vi indsigt, tester og designer med slutbrugeren i fokus. Ved at lære af og få input fra brugerne undgår vi at basere vores design på gætterier og sikrer, at formål, funktion og design er tilpasset de faktiske brugerbehov.
Interaktionsdesign (UI)
Hvordan skaber man et godt sammenspil mellem teknologi og brugere? Det visuelle er en vigtig del af brugeroplevelsen i en digital service eller i et digitalt produkt. Med processer og metoder fra interaktionsdesign optimerer vi interaktionen mellem brugerne og digitale systemer, så det fungerer godt, effektivt og gnidningsfrit. Vi stræber efter at forbedre brugervenlighed og navigationen i dine digitale løsninger.
Servicedesign
Kundeoplevelse (CX)
Indsigt og analyse
Brugertests
Tilgængelighed
Er du nysgerrig på at vide mere om design og brugeroplevelser?
Udfyld formularen, så tager vi den derfra. Vi kan ikke vente med at høre mere om dine ambitioner.