Dynamics 365 Sales
Optimér jeres salgsprocesser, så sælgerne kan lukke (endnu) flere aftaler
Vil du gerne sælge det rigtige produkt til den rigtige kunde på det rigtige tidspunkt? Så er Sales-modulet i Microsoft Dynamics 365 uundværlig. Med det kan du forbedre kundekontakten og øge muligheden for at vinde salget.
Det bedste redskab til salgsafdelingen
Microsoft Dynamics 365 Sales giver et 360 graders salgsoverblik over både potentielle og eksisterende kunder i én app. Med den kan du se modeller, dashboards og grafikker, der alle giver et overblik over salgsemner, åbne leads og nye salgsmuligheder. Alt sammen for at give sælgerne de bedste forudsætninger for vinde salget. Den er et støttehjul i hele processen fra første kontakt til salg – og alle kontaktpunkter derimellem.
Dynamics 365 Sales er en selvstændig app i Dynamics 365 CE, der også tæller Customer Service, Field Service og Marketing.
Disse virksomheder er glade for den Sales-løsning, vi har lavet for dem
Mindre tvivl. Mere salg
En salgsproces er sjældent en kort og lineær proces. Den rummer typisk mange aktiviteter og touchpoints. Hvis I er flere sælgere, kan det være vanskeligt at holde styr på – særligt hvis der er flere, der deler de samme kunder.
Det kan eksempelvis være svært for én sælger at følge op på, hvad der er sket og lavet af aftaler med en anden sælger for flere år siden. Med Dynamics 365 Sales-modulet er der ingen risiko for tvivl. Derimod hjælper systemet med at styrke samarbejdet mellem sælgerne, skabe en god dialog til kunderne og øge sandsynligheden for et salg.
Fordele ved Sales-løsningen
Dynamics 365 Sales har alt det, du behøver for at sælge smartere og danne stærke relationer til kunderne.
- Få overblik over salgssager og hvilke kunder og emner sælgerne arbejder på. Hold styr på dine salgsmål med den indbyggede indsigt og data. Systemet kan også måle effekten af en salgskampagne, så fremtidige kampagner kan optimeres.
- Følg op på aktuelle kundeemner gennem påmindelser. Systemet kan segmentere kunder efter kriterier, du selv opsætter. På den måde er der større sandsynlighed for at ramme modtagerne på det rigtige tidspunkt med det rigtige produkt.
- Skab bedre relationer til potentielle og eksisterende kunder via en bedre forståelse og interaktion. Det er også muligt at arbejde med relationssalg på tværs af andre platforme.
- Forbedr sælgernes produktivitet og resultater ved at få indblik i sælgernes performance. Analyser er baseret på historik og forventelige resultater. Det kan understøtte den måde sælgerne arbejder på og motivere dem til at forbedre resultater.
Identificér mulige kunder med højest potentiale
Hvor er kunden i beslutningsprocessen? Hvem har de talt med? Hvad har de købt? Og hvad har de endnu ikke købt? Det er alle sammen spørgsmål, der er væsentlige at kunne svare på, hvis du gerne vil have en god salgsproces – og sælge noget.
Med Sales-modulet kan du finde svar på det hele. Det gør det nemt for sælgerne at identificere højpotentielle kundeemner, de skal fokusere mod. På den måde kan de bruge tid og energi på kunder med mest potentiale og størst økonomisk gevinst. Det betyder flere tilbud og engagerede kunder samt mere salg og en højere omsætning.
Sælgere har brug for apps og effektive dataprocesser til at styre deres kundedata. Det hjælper med at identificere, kontakte, forbinde og informere deres kunder.
Sæt skub i salget ved hjælp af indsigter over kunderejsen
Indsigtsbaseret data fra salg, marketing og kundeservice kan hjælpe dig med at identificere de mest ideelle kundemål, anbefale de bedste handlinger og forbedre samarbejdet mellem sælgere og kunder.Forbind kunder og sælgere
Forbind sælgere med kunder gennem deres foretrukne kommunikationskanal ved at bruge Microsoft Teams og Dynamics 365 Sales.
Sæt fart på salget med kunstig intelligens
Ved hjælp af AI kan I strømline jeres salgscyklus gennem anbefalede og højest prioriterede handlinger, hvor der er størst sandsynlighed for at ”lukke handlen”.
Forudse og kontrollér pipeline
Forudsig udsving i omsætningen. Og fremhæv fokusområder i hele salgstragten.
Indsigt i realtid
Få øjeblikkelig indsigt i kundernes oplevelse, konkurrence på markedet og prioriteter i forhold til salgspotentiale.
Seks nyttige funktioner, din sælger ikke ville undvære igen
Kort fortalt hjælper Dynamics 365 Sales med at synliggøre hvilken sælger, der skal følge op på hvad og hvornår. Men den viser også aktuelle trin i salgsforløbet, købshistorik og købspotentiale. Herunder kan du se seks af funktionerne i Sales.
- Kundens stamdata
- Historik over tidligere samtaler
- Kommende salgsmuligheder (forecast)
- Hvem der er kundeansvarlig
- Hvilke produkter kunden har købt og hvornår
- Tidligere sager, der beskriver en mulig løsning (vidensdatabase)
Mulighederne er mange. Hvad har du behov for?
Der er mange muligheder og et utal af funktioner i Dynamics 365 Sales. Det er i princippet kun fantasien, tiden og økonomien, der sætter grænser. Men vigtigst af alt: løsningen skal passe til dit behov.
Du kan sagtens få en standardløsning. Men vi vil helst tilpasse systemet, så det hjælper jer mest muligt i dagligdagen. Vores anbefaling er hellere starte småt og bygge på efterfølgende.
Nogle er generalister. Det er vi ikke. Vores Dynamics 365-specialister arbejder ikke med andet.
Al forandring er svær. Lad os gøre den lettere
”Jeg kender jo mine kunder. Jeg behøver ikke at taste noget ind i et system.” Tænker du også sådan? Så er du ikke alene. Den kan være en stor udfordring at overbevise sælgere om, at det er en fordel at bruge løsningen. For det er en stor forandring at alt det, der før boede i deres hukommelse, nu skal tastes ind i et system.
Derfor slipper vi jer ikke bare løs på egen hånd med et nyt Sales-system. Vi hjælper jer i gang. Vi faciliterer blandt andet workshops til at vise, hvordan I bruger systemet – og hvad sælgerne får ud af det.