Optimér processerne for både jeres brugere og medarbejdere med selvbetjeningsløsninger
Blanketter og lange ventetider er for længst fortid. Vi er som danskere blevet vante til at betjene os selv - både som borgere og kunder. En tilvænning, der får processer, hvor vi er afhængige af andres manuelle arbejdsgange til at fremstå bøvlede. Når alt kommer til alt, foretrækker mange af os selv at kunne bestemme, hvor og hvornår eksempelvis ansøgninger, tilmeldinger eller abonnementsændringer klares.
Drømmer I om færre manuelle arbejdsgange og øget datakvalitet?
Selvbetjeningsløsninger er ikke kun til fordel for borgere og kunder. Offentlige instanser og private virksomheder kan i samme grad effektivisere deres arbejdsgange og opnå kortere behandlingstider. Mindst lige så vigtigt er, at en selvbetjeningsløsning minimerer fejlregistreringer og sikrer en langt højere datakvalitet. Lyder det som noget for jer?
Mere end en selvbetjeningsløsning
Med os får I en samarbejdspartner, der udover at udvikle den selvbetjeningsløsning, I står og mangler, også forstår, hvor vigtig processerne rundt om jeres løsning er. Vi begynder med grundige User Experience (UX) undersøgelser. Undersøgelsens resultater og jeres ønsker bruger vi til at designe en brugervenlig løsning, som taler sammen med jeres øvrige systemlandskab. Med andre ord kigger vi sammen ind i, hvilke muligheder, der er, for at gøre jeres løsning intelligent med hjælp fra automatisering.
Sammen med os får I skabt en løsning, der giver jer
- Et design, der er letanvendeligt for jeres brugere
- Sammenhæng med jeres øvrige systemer og løsninger
- Færre manuelle arbejdsgange og øget datakvalitet
- Højere kundetilfredshed
Sådan hjælper vi jer
1.
2.
Case
Mobilt website giver mere effektiv fiskerikontrol
Fiskerikontrollen har fået udviklet en løsning, der har lettet hverdagen for kontrollørerne, som nu kan tilgå de oplysninger, de har brug for, når og hvor som helst via mobiltelefonen.
Case
En digital parkeringsplatform effektiviserer flere processer
By & Havns digitale parkeringsplatform har effektiviseret og automatiseret processerne omkring salg, betaling, opsigelse og administration af parkeringslicenser.
Relaterede ydelser
IT-integration
Ønsker I at forbinde jeres forskellige softwareapplikationer, databaser eller systemer, så I kan dele data på en sømløs måde?
Dokumenthåndtering og sagsstyring
Vil I gerne digitalisere jeres dokumenter og håndteringen af disse?
Software engineering
I twoday arbejder vi dagligt på at skabe en bedre hverdag for både offentlige og private kunder med hjælp fra teknologien. Vi driver digital transformation gennem skræddersyet softwareudvikling, som udnytter cloud-tjenester og applikationskendskab. Vi anvender den nyeste teknologi til at udvikle skalerbare softwareløsninger af høj kvalitet og følger altid ”best-practise” i branchen.
Kontakt
Vi står klar til at hjælpe dig med at udvikle den selvbetjeningsløsning, I står og mangler. Og vi forstår også, hvor vigtig processerne rundt om jeres løsning er.