Sæt strøm til jeres manuelle arbejdsgange med automatisering
Digitalisering og digital transformation har fundet sted i flere årtier. Det betyder også, at IT-landskabet i mange virksomheder og offentlige instanser er bygget op på ældre teknologi, som ikke lige erstattes.
Ældre systemer kan eksempelvis medføre manuel håndtering af et stort antal gentagne registreringer og godkendelser, som kan tage unødig lang tid. Heldigvis kan processerne kan automatiseres ved hjælp af RPA (Robotic Automation Process).
Automatiser manuelle processer og frigør jeres medarbejdere til værdifulde opgaver
Virksomhedsafdelinger som HR, salg og økonomi har ofte flere ensformige arbejdsgange med faste og gentagne registreringer. Ofte kan det være underordnet, hvorvidt et menneske eller en robot udfører disse registreringer - og alligevel ikke helt. Robotteknologien kan både håndtere opgaverne hurtigere og mere korrekt - samtidig med, at I får frigjort mere tid til jeres kerneopgaver.
Har I en eller flere arbejdsgange, I ønsker at sætte strøm til? Vi kan både hjælpe jer med at automatisere manuelle arbejdsgange og ikke mindst vurdere, hvorvidt jeres udfordring bør løses med RPA. Vores foretrukne værktøjer er Microsoft Power Automate og Logic Apps.
Kan I genkende følgende udsagn?
Så er automatisering vejen frem for jer
- Processen får ikke ekstra værdi ved, at det er et menneske, der udfører den
- Processen kan beskrives præcist og entydigt med hensyn til trin og aktiviteter
- Processen er stabil med simple regler og har en ensartet forretningslogik
- Det er muligt at fortælle robotten, hvad den skal gøre, hvis der opstår afvigelser
Sådan hjælper vi jer
I gennemgår de forretningsprocesser, som I ønsker hjælp til at få automatiseret
Med vores viden om automatisering og digitalisering, vurderer vi jeres mulighed for procesunderstøttelse, og om processen i IT-systemet kan overtages af en robot
Sammen med en af jeres superbrugere “recorder” vi den første forretningsproces i jeres IT-system
Vi tester, at robotten automatisk kan udføre processen i IT-systemet, vi tilretter og genkører, indtil robotten kan repetere processen uden fejl
Når robotten er kørende på den første proces i IT-systemet, er det enkelt at tilføje de næste
Case
En digital parkeringsplatform effektiviserer flere processer
By & Havns digitale parkeringsplatform har effektiviseret og automatiseret processerne omkring salg, betaling, opsigelse og administration af parkeringslicenser. Det har mindsket antallet af fejl og skabt en øget forståelse for kundernes behov og brugsmønstre.
Case
En digital parkeringsplatform effektiviserer flere processer
By & Havns digitale parkeringsplatform har effektiviseret og automatiseret processerne omkring salg, betaling, opsigelse og administration af parkeringslicenser. Det har mindsket antallet af fejl og skabt en øget forståelse for kundernes behov og brugsmønstre.
Software engineering
I twoday arbejder vi dagligt på at skabe en bedre hverdag for både offentlige og private kunder med hjælp fra teknologien.
Vores tilgang til digital transformation sker gennem skræddersyet softwareudvikling, som udnytter cloud-tjenester og applikationskendskab.
Vi anvender den nyeste teknologi til at udvikle skalerbare softwareløsninger af høj kvalitet og følger altid ”best-practise” i branchen.
Azure som integrationsplatform
Skal du investere i en integrationsplatform, har du mange muligheder.
I twoday har vi valgt at fokusere på Azure Integration Services (AIS), og det er der flere årsager til. AIS giver adgang til hele Azure-økosystemet, består af høj kvalitet, har tusindvis af partnere og er en platform i konstant udvikling.
Download vores whitepaper og læs mere om, hvordan Azure kan give jer det bedste fundament for en systemintegration.
Artikler om automatisering
Hastværk er ikke lastværk, når det gælder automatisering i ældreplejen
IT-branchen i Danmark har i mange år råbt op om, at nye teknologier har potentialet til bl.a. at automatisere registreringer, dokumentation mv. – og dermed frigive varme hænder til nærværende pleje hos borgerne. Endelig lader det til, at vores opråb og bønner er blevet hørt.
3 årsager til at automatisere jeres kunde onboarding
Glem papirbunker og kedelige processer. Automatisér jeres kunde onboarding, og lad teknologien tage hånd om det tunge læs. Ved at automatisere onboardingen af nye kunder kan jeres organisation opnå store besparelser i både tid og penge samtidig med, at kundeoplevelsen forbedres. Det er en investering, der er værd at foretage – hvorfor får du svar på i denne artikel.
Kontakt
Lad os tage en snak om automatisering i dag, der kan være afgørende for jer i morgen.