Tilsyn behøver ikke at være så ressourcekrævende - hvis I vælger en digital løsning
At føre tilsyn kan være en nødvendig og kompliceret opgave, som teknologien i stigende grad kan understøtte. Invester i digitalt tilsyn og lad løsningen understøtte jeres vurderinger. Mange organisationer og virksomheder har allerede implementeret digitale tilsynsløsninger for den kan øge effektiviteten såvel som kvaliteten af arbejdet. Ved at digitalisere rutinemæssige og gentagne opgaver og samtidig gøre nødvendig information tilgængelig ét sted, effektiviseres arbejdet, administrative byrder mindskes, og overblikket øges.
Så lad os skræddersy jeres digitale sagsstyring og gøre jeres arbejdsgange smidigere. Sammen skræddersyr vi den løsning, der passer til jeres forretningsmæssige behov.
Strømlinede digitale tilsyn skaber effektive arbejdsgange
Vores digitale tilsynsløsning giver jer mulighed for at få adgang til en lang række af informationer, såsom detaljer om operationelle processer, eventuelle sanktioner eller sikkerhedsincidenter, udstedte certifikater med videre. Det giver jer mulighed for effektivt at overvåge og administrere jeres aktiviteter og sikre, at I overholder alle krav.
Løsningen tilpasses jeres behov og kan hente information fra alle relevante systemer. På den måde sikrer I smidige sagsgange, så jeres arbejde understøttes bedst muligt. Al information er tilgængeligt on- og offline og kan tilgås via pc, tablet eller smartphone. På den måde har I som tilsynsførende altid relevant information tilgængeligt til jeres aktuelle tilsyn. Det har den fordel, at uanset om tilsynet sker ved skrivebordet eller fysisk tilstedeværelse ved det, der skal inspiceres, giver vores løsning jer mulighed for at gennemføre tilsynet digitalt, hvilket minimerer efterbehandlingen. Og resultatet af tilsynet er tilgængeligt med det samme.
Vil I strømline jeres tilsyn? Lad os arbejde sammen om at skræddersy en løsning, der passer til jeres behov. Vi arrangerer workshops gennem hele processen – fra forberedelse til udførelse. Og vi stopper ikke der - vi hjælper jer med implementeringen af løsningen, så vi er sikre på, at I får en god overgang til jeres nye digitale tilsynsløsning. Vi tilbyder løbende vedligeholdelse. Med os på jeres team kan I fokusere på jeres kerneopgaver, mens vi tager os af de digitale detaljer.
Case
Tilsyn og certificering
Den britiske Søfarts- og Kystvagtstyrelse har fået en digital løsning leveret af twoday til at booke, forberede, udføre, efterbehandle og præsentere resultater af tilsyn, rapporter, certifikater, audits, sanktioner og sagsbehandling.
Case
Tilsyn og certificering
Den britiske Søfarts- og Kystvagtstyrelse har fået en digital løsning leveret af twoday til at booke, forberede, udføre, efterbehandle og præsentere resultater af tilsyn, rapporter, certifikater, audits, sanktioner og sagsbehandling.
Relaterede ydelser
Selvbetjeningsløsninger
Ønsker I at effektivisere jeres arbejdsgange og opnå kortere behandlingstider?
IT-integration
Ønsker I at forbinde jeres forskellige softwareapplikationer, databaser eller systemer, så I kan dele data på en sømløs måde?
Dokumenthåndtering og sagsstyring
Vil I gerne digitalisere jeres dokumenter og håndteringen af disse?
Software engineering
I twoday arbejder vi dagligt på at skabe en bedre hverdag for både offentlige og private kunder med hjælp fra teknologien. Vi driver digital transformation gennem skræddersyet softwareudvikling, som udnytter cloud-tjenester og applikationskendskab. Vi anvender den nyeste teknologi til at udvikle skalerbare softwareløsninger af høj kvalitet og følger altid ”best-practise” i branchen.
Kontakt
Vi står klar til at hjælpe dig med at udvikle den digitale tilsynsløsning, som I har brug for.