E-commerce og PIM
Vi tør godt love, at e-commerce er kommet for at blive, og derfor har vi i twoday – blandt meget andet – specialiseret os i e-commerce og Product Information Management (PIM).
E-commerce er nemlig meget mere end bare en webshop, hvor din kunder placerer en ordre og forsvinder igen. Det er en måde at opbygge og geare sin forretning til en virkelighed, hvor kunderne køber ind på deres egne præmisser – og en virkelighed, hvor du har mulighed for konstant at holde dig relevant.
Produktdata, PIM og platforme
B2B, B2C, automatiserede prislister og produktdata, PIM og platforme – der er nok at holde styr på.
Hos twoday foretrækker vi at holde de komplicerede ting enkle. Og derfor tilbyder vi hele spektret af værktøjer, taktikker og strategier, som er nødvendige for at få dit e-commerce setup til at spille.
Det er ikke en nem øvelse, men vi har prøvet det før, og vi har en god idé om, hvordan vi får dig i mål.
Selvbetjeningsportal – til fordel for alle
Som privatpersoner er vi vant til at kunne klare de fleste ting online – helt uden at involvere andre. Og det samme gør sig faktisk gældende i en B2B-kontekst.
Selvbetjeningsportaler vinder hastigt frem, og det er der gode grunde til – ikke mindst når det kommer til kundetilfredshed og muligheden for at kunne foretage sine indkøb af varer, tjenester og ydelser, når det passer ind i dagsprogrammet. Og på sælgersiden får du en masse data, som gør det muligt for dig at levere en endnu bedre service.
Dit salg handler om digitalisering
Et velfungerende e-commerce setup består af forskellige elementer.
I twoday mestrer vi alle disciplinerne.
Få en professionel B2B-webshop
Understøt kundeoplevelsen og digitaliseringsrejsen med en professionel B2B webshop. Kom i luften på 100 dage.
B2C e-commerce der virker
Nøglen til en succesfuld B2C e-commerce platform er det rette mix mellem teknik og forretningsforståelse.
Saml dine produktdata i et PIM-system
Et PIM-system samler dine data og gør det muligt at skabe en mere effektiv og lønsom forretning.
Automatiser prislister, datasheets og kataloger
De manuelle opgaver stjæler ressourcer og æder både tid og penge. Automatisér rutineopgaverne og effektivisér forretningen.
Composable commerce
Composable commerce er det agile valg, når du skal vælge en fremtidssikret commerce-løsning. Få kortere time-to-market og skalérbarhed.
Vælg den rigtige e-commerce platform
Skal du vælge standard eller skræddersyet? Eller måske en mellemting? Det afhænger af dine behov – vi kan hjælpe med afklaringen.
Gør det nemt at visualisere jeres produkter
Har I udfordringer med at give jeres kunder et realistisk billede af jeres produkter?
Så kan en produktkonfigurator være løsningen. Med en produktkonfigurator kan jeres kunder visualisere deres valg – som farve, materiale og specifikke funktioner – ofte i 3D og i realtid. På den måde kan I forbedre kundeoplevelsen og sikre, at deres valg bliver tydeligt præsenteret.
E-commerce fra A-Z
twoday er mere end e-commerce
twoday er en international og førende leverandør af forretningskritiske IT-løsninger i Norden. Vi er knap 3.000 specialister, som hver dag arbejder med softwareudvikling, data- og analyseløsninger, konsulentydelser og skræddersyede applikationer til både den private og offentlige sektor.
Her kan du se, hvad vi tilbyder i de øvrige business units.
Data & AI
twoday Data & AI er en af Danmarks førende aktører inden for dataanalyse, business intelligence og kunstig intelligens.
Vores dataspecialister står klar til at hjælpe dig med at udnytte dit datas fulde potentiale og udtrække værdifulde indsigter.
Alt sammen med udgangspunkt i din konkrete virkelighed og skræddersyet til dine behov.
Cloud Platforms & Security
Hos twoday Cloud Platforms & Security finder du et dedikeret team af eksperter, der leverer cloud-løsninger og IT-sikkerhedstjenester fra øverste hylde.
Vi kan hjælpe med alt fra at migrere til skyen, opgradere din eksisterende cloud-infrastruktur eller implementere nye cloud-baserede applikationer.
Software Engineering
I twoday Software Engineering-teamet kombinerer vi ekspertise, kreativitet og teknologisk know-how til at levere digitale løsninger, der matcher din virksomheds behov og forretningsmål i dag og i morgen.
Vi hjælper dig med at nå dine forretningsmål, skaffe resultater og frigøre ressourcer – alt sammen gennem innovative og driftsikre IT-løsninger.
Hvilke faktorer spiller ind på dit valg af e-commerce platform?
Nu kender du – i grove træk – de tre forskellige spor, du kan vælge. Men hvad afgør, hvad du skal vælge?
Som med alle andre IT-investeringer er det en beslutning, der skal træffes i et krydsfelt af mange forskellige faktorer – herunder tidshorisont, økonomi og dit øvrige systemlandskab.
Hvor lang tid tager det at få en e-commerce løsning på vingerne?
Når du have en e-commerce platform i luften, er tidshorisonten væsentlig at have for øje. Jo mere kompleks en løsning, du går med, desto længere tid tager det i sagens natur at få gjort klar. Men måske er tiden godt givet ud – i hvert fald hvis alternativet er en hurtig, men langt fra gennemtænkt løsning, som du skal bruge tid, energi og penge på at lappe på i de kommende år. Og i værste fald skrotte for så at begynde forfra.
Hvad koster din e-commerce platform egentlig?
Et af de parametre, det er vigtigt at have for øje, er antallet af transaktioner, der håndteres i e-commerce løsningen. Nogle af platformene vil være forholdsvis billige at etablere, og det månedlige gebyr være forholdsvis lavt, men til gengæld betaler du et gebyr pr. transaktion, som over tid vil medføre, at den “billige” løsning bliver den dyreste.
På samme måde kan den forkromede løsning vise sig at ende med et klassisk “gråspurve og kanoner”-scenarie, hvor du får en løsning med en enorm motorkraft og en lang række funktioner, som du aldrig kommer til at udnytte. Og set gennem de briller et alt for dyrt valg.
Skal vi tale om fremtidens e-commerce og PIM?
Lad os tage en snak og se, hvordan I får et e-commerce og PIM-setup, der passer til jeres forretningsbehov?