Skip to content
twoday
Tilbage

Gratis indhold:

Få skabelonen til din årlige marketingplan

En veludformet plan er et stærkt fundament for at lykkedes med din markedsføring – også når det gælder B2B.

Du har brug for at danne dig et overblik over, hvilke marketingindsatser I skal fokusere på for at booste din virksomheds B2B-salg - fra branding og trafikskabende annoncer til remarketing og leads. 

Det overblik kan du få hjælp til at skabe i denne skabelon. Her får du en template bestående af et Excel ark med best practise råd i forhold til indsatser, budget, og hvad du i øvrigt bør tage stilling til og få afstemt, så du kan sikre din B2B virksomheds online tilstedeværelse i jagten på kvalificerede leads. 

Skabelonen tager udgangspunkt i B2B marketing-modellen, som vi tidligere har præsenteret på webinaret ”Marketingchefens guide: Den ultimative marketingplan for B2B virksomheder”, som du kan se eller gense her.  

Du kan indtaste aktiviteter, målgrupper, ansvarlige, KPI’er, kanaler og meget mere inden for forskellige marketingdiscipliner. Skabelonen er ikke en facitliste, men hjælper dig med at planlægge de indsatser, du skal have bygget op i din virksomhed inden for det, I tilbyder. Så sikrer du, at I rammer jeres målgruppe med det rigtige indhold på de rigtige kanaler.

Har du brug for hjælp?

Er du i tvivl om, hvad der er den rette marketingindsats for netop din virksomhed – eller har du brug for hjælp til at føre den ud i livet? Vi kan både hjælpe dig i mål med din marketingplan eller hjælpe med at eksekvere den. Ræk ud for et møde, og så tager vi en snak om mulighederne. 

Bonnie Groth Frølund

Head of Marketing Consulting
bonnie.frolund@twoday.com
+45 32 26 68 17

 

Download whitepaperet