Skip to content
twoday
Tilbage

Gratis indhold:

7 tegn på, at du har brug for en ny brandidentitet

Alle virksomheder har en brandidentitet. Også dem, der ikke arbejder med det der branding.

Arbejdet med din brandidentitet handler om, hvordan du ser ud, og hvad du siger.

Men måske endnu vigtigere: Det handler om at styrke din forretning ved at målrette dit udtryk og dine budskaber, så det appellerer til målgrupperne og skiller dig ud fra konkurrenterne.

Nogle virksomheders brandidentitet fungerer fantastisk. For andre kan brand­identiteten holde forretningen tilbage. Hvordan ser det ud for din virk­somhed?

E-bogen giver dig svar – og lidt at tænke over 

For at hjælpe dig har vi skrevet e-bogen 7 tegn på, at du har brug for en ny brand­identitet.  

Hvis du kan genkende ét eller flere af tegnene, bør du overveje at trække i arbejdstøjet. Hvis ikke, fortjener du at finde festtøjet frem og nyde, at dit brand afspejler din virksomheds DNA, appellerer til mål­grup­perne og differentierer jer fra konkur­renterne.

 

Når du henter e-bogen får du:

  • De 7 tegn du kan bruge til at finde ud af, om din forretning har brug for en ny brandidentitet

  • En konkret model, du kan bruge som styringsredskab for dit brand

  • Inspirerende cases, som viser, hvordan andre virksomheder arbejder med deres brandidentitet

Download whitepaperet