On-demand webinar:
Salgschefens guide: 7 ting du vil elske at få (foræret) af marketing i din virksomhed
Kunderejsen er i stigende grad rykket fra landevejene til skærmen. Det er en bevægelse, der har været undervejs i lang tid – men de seneste år er der virkelig kommet ryk i tingene.
Det betyder, at kunderne researcher digitalt, før de overhovedet overvejer, hvem de vil invitere til bordet som leverandør.
Selv på svære og komplekse B2B services og produkter er kunderne LANGT henne i kunderejsen, før de er klar til at tale med salg. Det er blevet sværere at banke døre ind hos de spændende kunder, uden at virksomheden først er varmet op digitalt.
Det stiller krav til dig som salgsansvarlig. For du skal agere digitalt for at få taletid hos de interessante kunder. Det er her, at samspillet mellem salg og marketing bliver helt centralt.
Det tætte samarbejde er dog langt fra en selvfølge ude i de danske B2B virksomheder. Derfor har vi samlet 7 ting, du vil elske at få (foræret) at marketing i din virksomhed.
7 ting, som du kan sætte marketing i gang med nu og her for at understøtte salgsarbejdet aktivt i hverdagen. Alt sammen noget der skal bidrage til sikre, at du får den taletid hos kunderne, du har brug for, for at lykkes med salgsarbejdet.
Om foredragsholder
Bonnie Groth Frølund
Strategic Business Developer og Head of Marketing Consulting
Bonnie ser det som sin fornemmeste opgave at hjælpe kunderne med at nå deres mål med online markedsføring – uanset om de drømmer om en online kampagne, der performer r.... ud af bukserne, en hjemmeside der serverer brandvarme leads til salgsafdelingen eller mere målrettede (og målbare) online markedsføringsaktiviteter, der virker på lige præcis målgruppen.