
Seminar
Inspirationsdag om Fremtidens Retail
Retail i forandring – teknologi, trends og konkrete løsninger
Forbrugernes adfærd ændrer sig, konkurrencen er skarpere end nogensinde, og den rigtige teknologi er blevet en afgørende faktor for succes. Til denne inspirationsdag får du indsigt i de nyeste trends, konkrete løsninger og inspirerende kundecases, der viser, hvordan du kan skabe vækst, effektivisere processer med blandt andet AI.
- Få de vigtigste data og indsigter om retail lige nu
- Lær, hvordan data og AI kan styrke din retail forretning
- Bliv inspireret af førende retailbrands
- Netværk med branchekolleger og få sparring på dine udfordringer
Seminaret er skræddersyet til detailvirksomheder- og kæder, og henvender sig til dig, der blandt andet arbejder som CEO, COO, IT-chef eller har en lignende strategisk rolle/interesse indenfor dagens emner.
Grib muligheden og tilmeld dig nu….

Dagens program
Her kan du se programmet for dagen, som løbende bliver opdateret.
Dagen starter med kaffe og drop in morgenmad med mulighed for at netværke med andre fra detailhandlen.
Jens fra twoday byder velkommen og giver dig en introduktion til dagens program. Du får indsigt i, hvorfor netop disse emner er afgørende for at sikre en konkurrencedygtig retail-forretning – både i dag og i fremtiden.
Få indblik i de nyeste kamerabaserede AI use cases for analyse af kunderejsen igennem varehuse og supermarkeder. Der vil blive sat fokus på kunders bevægelsesmønstre igennem forretningen, og forebyggelse af svindel ved de nye self-checkout muligheder ved kasserne og i apps. Du får inspiration til, hvordan du kan komme i gang med AI i din egen forretning.
Hvordan skaber man en kundeoplevelse, der kombinerer passion, kvalitet og personlig service - understøttet af stærke IT-løsninger og effektive processer?
Vi får besøg af HiFi Klubben, som netop er blevet kåret til Årets Omnichannel-virksomhed af Retail Institute Scandinavia – og med god grund. De har for alvor knækket koden til, hvordan man leverer en helstøbt købsoplevelse på tværs af kanaler.
Karsten Birkelund deler ud af erfaringerne bag HiFi Klubbens omnichannel strategi med alt fra de rette incitamenter til butiksansatte, til tekniske løsninger, der taler direkte til et kvalitetsbevidst publikum og skaber loyalitet, der holder.
Hør hvordan POS + online, data og automatiserede arbejdsgange gør det muligt at tilbyde personlig rådgivning og en butiksoplevelse, der aktiverer alle sanser. Eller i hvert fald lyttesansen.
Bliv inspireret til at holde fokus på the basics – og droppe lidt overflødig marketing-lingo.
Dine systemer skal tale sammen for at skabe en gnidningsfri kundeoplevelse. LS Connector sikrer en effektiv integration mellem dit POS og dit ERP, uanset hvilken platform du bruger. Resultatet? Bedre lagerstyring, færre manuelle processer og en hurtigere, mere fleksibel forretning. Du kan altså nu komme ind i LS universet uagtet dit ERP-system.
Dine kunder forventer korrekt og ensartet produktinformation – på tværs af alle kanaler. Et stærkt PIM-system sikrer, at du har styr på dine data, reducerer fejl og optimerer hele e-commerce-oplevelsen for kunderne. Lær, hvordan du kan skabe en mere effektiv omnichannel-strategi, hvor du både sparer tid og øger salget.
Beskrivelse følger
Vi samler op på dagens vigtigste pointer og giver dig mulighed for at stille spørgsmål til oplægsholderne.
Vi runder dagen af med frokost og networking.
Mød dine oplægsholdere

Nicholai Stålung
Consulting Manager & Principal Architect, twoday

Karsten Birkelund
COO, HiFi Klubben

Miklas S. Kristoffersen
Manager, ML&AI, Salling Group
LS Retail

Kent Sølvsten
Senior Sales Executive, twoday

Jens Friis
Director Retail, twoday

Brian Mikkelsen
Sales Manager, twoday

Jacob Gammelby

De praktiske detaljer
Dato: 21. maj 2025
Billetpris: 0 kr.
*Vi tillader os at fakturere DKK 500 ved udeblivelse
Sted: twoday i Odense, Buchwaldsgade 35, 3. sal, 5000 Odense C