Skip to content

B2B DAGEN ‘24

Onsdag d. 13. november
Aarhus

B2B DAGEN '24

Onsdag d. 13. november
Aarhus

Glæd dig til årets store twoday B2B-event

Vi holder af B2B. Derfor vil vi gerne fortælle dig alt, hvad vi ved, der virker.

B2B Dagen er en faglig og hyggelig dag for dig, der arbejder med fede B2B-produkter. Om du sælger maskiner, møbler eller it-systemer er underordnet.

Det er dagen, hvor vi og vores venner af huset deler erfaringer med, hvad der virker (og ikke virker) inden for B2B-marketing, -tech og -digitalisering.

twoday

Marketing, digitalisering og tech

B2B Dagen er en af de meget få konferencer, der er dedikeret til B2B. Måske har du været med før - og måske er det første gang, du skal med.

Uanset hvad bliver det en ny (og forhåbentlig virkelig fed) oplevelse i år. For det første fordi vi rykker det til Tivoli Friheden i Aarhus, og for det andet fordi det er første gang, vi afholder det som twoday.

Vi har 7 års erfaring med at skabe den perfekte B2B-konference, og ifølge sidste års evaluering kunne 95 % finde på at deltage igen. Så skynd dig at sikre dig en plads, hvis du vil med. Der er nemlig begrænset antal.

Vælg mellem 3 spor:

Marketing

Kampagner, kunderejser, AI, Power BI og leadscoring – marketingprogrammet kommer godt rundt i landskabet og byder på konkrete input, der binder Marketing og Salg bedre sammen.

Digitalisering

Digitalisering giver et utal af nye muligheder – men der følger også masser af krav og udfordringer med.

Digitaliseringsprogrammet kigger nærmere på ESG, IT-arkitektur, Unified Commerce, digitale roadmaps og AI i en B2B virksomhed.

Tech

Tech-toget kører, og det går stærkt. Ikke mindst inden for B2B e-commerce og PIM er der fart på, og vi dykker ned i den seneste udvikling og de vigtigste tendenser – blandt andet fortalt af en af vores kunder. Og så sidder vores tech-panel klar til at besvare dine spørgsmål.

Dagens program

Kl. 08.30 - 09.30

Indskrivning og morgenmad

Du er velkommen til at ankomme fra kl. 8.30, hvorefter du kan få en let morgenmad og noget kaffe.

Kl. 09.30 - 09.40

Fælles velkomst

Vi starter dagen med en kort, fælles velkomst på tværs af sporene, hvor vi præsenterer dagens program og giver lidt praktiske informationer. 

b2b-dagen-deltager-indskrivning

Kl. 09.45 - 10.30

Fra kernefortælling til killer kampagne v. Emil Fogh Barslev, twoday
Marketing

Fra kernefortælling til killer kampagne 

Synes du også, det er hamrende svært at oversætte fluffy værdier og visioner konkrete kampagner, som dine kunder og kollegaer elsker?

Det forstår vi godt. 

Derfor giver Emil 100 % indblik i én konkret case. Fra udviklingen af kernefortælling, vision og værdier til en killer kampagne. Outdoor, social, print, hele molevitten. 

Emil Fogh Barslev
Brand Strategist, twoday

Helle Bergstrøm, Sustainable Business Solutions
Digitalisering

Er du klar til at løse din ESG-dataudfordring? 

Emballage, ESG-regnskabet og det digitale produktpas. Krav, som rammer din virksomhed.

Vores hus-ESG-ekspert giver dig et indblik i den dataudfordring, som disse krav afføder. Vi kalder det ESG-dataudfordringen.

Helle Bergstrøm
CEO, Sustainable Business Solutions

Lars Byg Commercial Product Manager, DynamicWeb
Tech

B2B e-commerce update: Fra trends til teknologi

Få seneste nyt fra B2B e-commerce fronten når vi tager pulsen på og berører den seneste udvikling og tendenser sammen med vores teknologipartnere og en kundecase.

Kl. 09.45 - 10.00
De største trends i B2B ecommerce, som du skal være opmærksom på.
Jacob Gammelby Stenhaug
Client Director, twoday

Kl. 10.00 - 10.30
Få et indblik i arkitekturen bag DynamicWeb 10 og forretningsfordelene med DW 10's Composable Commerce arkitektur.
Lars Byg
Commercial Product Manager, DynamicWeb

Kl. 10.45 - 11.30

Steffen Hedebrandt, Dreamdata
Marketing

Den gennemsnitlige B2B kunderejse varer 192 dage – Her får du opskriften på, hvordan du kan måle din

Få unikke benchmarks om B2B kunderejser og indsigt i, hvilke kanaler der målbart virker, og hvor hurtigt de gør det. Lær, hvordan du kan forbedre din virksomheds evne til at måle på og forstå jeres kunderejse.

Forstå, hvordan du gennem marketing kan hjælpe din virksomhed med at ramme salgsbudgettets mål.

Steffen Hedebrandt
CMO and Co-Founder, Dreamdata

Christian Thoft, twoday
Digitalisering

Din IT-arkitektur skal moderniseres - nu! 

Kigger du bekymret på dit systemlandskab? Det bør du –ikke mindst med ESG og Det Digitale Produktpas i mente.

En moderne IT-arkitektur er forudsætningen for effektivitet og vækst!

Christian Thoft
Business Developer, twoday

Bolette Kern, Digital Experience Product Owner (DXPO), Umbraco
Tech

B2B e-commerce update: Fra trends til teknologi - fortsat

Få seneste nyt fra B2B e-commerce fronten når vi tager pulsen på og berører den seneste udvikling og tendenser sammen med vores teknologipartnere og en kundecase.

Kl. 10.30 - 11.00
Mød Umbraco Commerce: Den nye spiller på B2B Commerce-markedet
Bolette Kern
Digital Experience Product Owner (DXPO), Umbraco

Kl. 11.00 - 11.30
Få indsigt i, hvordan Relewise personaliserer B2B-oplevelsen hos Juul’s Vin og Spiritus
Mads Falborg Ejsing
Head of Customer Succes, Relewise
& Christian Kampmann Olsen
Digital Marketing Manager, Juul’s Vin og Spiritus

Kl. 11.30 - 12.30

Frokost

b2b-dagen-deltagere-spiser-frokost

Kl. 12.30 - 13.15

Jonas Løhde Elefsen, twoday
Marketing

Gør AI til mere end et buzzword i din marketingafdeling 

Lær, hvordan du gør AI til en praktisk del af din marketingstrategi og skaber reel værdi, der rækker ud over buzzwords.

Vi går i dybden med konkrete eksempler og taktikker til at integrere AI i din marketingafdeling.

Få indsigt i, hvordan du kan bruge AI til at vinde markedsandele og styrke din position i markedet. 

Jonas Løhde Elefsen
Head of SEO, twoday

Jacob Gammelby Stenhaug, twoday
Digitalisering

Unified Commerce giver forretningsfordele for B2B 

Unified Commerce er typisk noget, vi taler om i retail-verdenen – men vi mener også, at det er relevant at fokusere på i B2B.

Unified Commerce er en forretningsstrategi og en teknologisk tilgang, der integrerer alle salgskanaler og kundeinteraktioner i én sammenhængende helhed. Samme service og datagrundlag til alle – uanset om du ringer til Service Susan, skriver til Sælger Helge eller logger ind på din digitale serviceplatform.

Få en generel introduktion til begrebet Unified Commerce, og hvilke forretningsfordele det kan give i en B2B kontekst.

Jacob Gammelby Stenhaug
Client Director, twoday

Per Orloff Poulsen, Partner Sales Specialist, Struct
Tech

PIM update – Se systemerne og få seneste nyt

Bliv opdateret med, hvad der sker på PIM-fronten. Vi har inviteret de 3 førende PIM-leverandører: Perfion, Struct og DynamicWeb.

Kl. 12.30 - 13.00
Få et kig ind i leverandør-portalen fra Perfion og hør, hvorfor leverandørdata bliver det helt store tema i de kommende år.
Hans-Henrik Andreasen 
Perfion ekspert, Boyum IT

Kl. 13.00 - 13.30
Go green med Struct og se, hvordan du skaber overblik over de mange nye grønne data i Struct PIM.
Per Orloff Poulsen
Partner Sales Specialist, Struct

Kl. 13.30 - 14.00

David Kofod Hanna, twoday
Marketing

Fra data til indsigt med Power BI 

Microsoft Power BI er populært blandt mange virksomheder – men hvordan kan Power BI assistere marketing og salg?

Denne session giver dit et letforståeligt overblik af komponenterne i Power BI, praktiske eksempler og inspiration på Power BI dashboards, som marketing og salg vil elske.

Du skal heller ikke snydes for en tjekliste med vores anbefalinger til, hvordan du kommer godt i gang med at gå fra data til indsigt med Power BI.

David Kofod Hanna
Senior Advisor, Data Storytelling, twoday

Denni Pultz Gottfredsen, twoday
Digitalisering

Sådan kommer du i gang med AI i en klassisk B2B virksomhed 

Hvordan kan man som virksomhed udnytte de muligheder, der ligger i AI, og hvordan lægger man den rigtige strategi?

Det kan være svært at overskue, hvilke potentialer, muligheder og risici, der ligger i AI, og mange steder er der masser af FOMO – følelsen af at gå glip af noget er massiv. Så hvordan kommer man som virksomhed med på bølgen?

Det ved Denni. Han arbejder til daglig med Data & AI og rådgiver en lang række virksomheder både fra C20-indekset og i SMV-laget.

Denni giver i dette oplæg en indsigt i de dialoger, der har været særligt efter ChatGPT så dagens lys, men også i hvordan man rent praktisk kan (og i mange tilfælde bør) arbejde med AI i sin virksomhed. Han vil inddrage virksomhedscases, som du som deltager kan bruge til at spejle din egen organisation og kontekst i.

Denni Pultz Gottfredsen
Principal Digital Advisor, twoday

Søren Jensen Product Manager PIM, DynamicWeb
Tech

PIM update – Se systemerne og få seneste nyt

Bliv opdateret med, hvad der sker på PIM-fronten. Vi har inviteret de 3 førende PIM-leverandører: Perfion, Struct og DynamicWeb.

Kl. 13.30 - 14.00
Se det nye PIM i DynamicWeb 10 og hør, hvordan DynamicWeb PIM kan leve både i og udenfor suiten. 
Søren Jensen
Product Manager PIM, DynamicWeb

Kl. 14.00 - 14.30

Eftermiddagskaffe og kage 

b2b-dagen-deltagere-faar-eftermiddagskaffe

Kl. 14.30 - 15.15

Bonnie Groth Frølund, twoday
Marketing

Marketingchefens guide til leadscoring: Fra strategi til indsatsplan 

Leadscoring – et fantastisk middel til at arbejde fokuseret med leadgenerering. En metode, som – hvis det gøres rigtigt – sikrer, at du arbejder aktivt med at nudge kunderne ned gennem købstragten.

Oplægget har til formål at klæde dig på til at forstå og vurdere, om leadscoring er en metode, din virksomhed vil have gavn af – og om I er modne og villige til at arbejde seriøst med det.

Bonnie Groth Frølund
Strategic Business Developer og Head of Marketing Consulting, twoday

Hans Henrik Børgesen, twoday
Digitalisering

Få en plan for din digitalisering 

Du er givetvis helt klar over, at din virksomhed står overfor en række opmærksomhedspunkter og trusler i fremtiden, som skal løses med digitalisering. 

Men digitaliseringsprojekter kan være komplekse – og hvordan får du lagt en plan, der er stærk nok til at give værdi på både kort og langt sigt?

I dette oplæg giver twoday’s digitale strategi- og transformationsteam dig indblik i, hvordan vi skaber en konkret og håndgribelig køreplan for, hvad I bør gøre for at optimere jeres digitale processer og sikre den optimale digitale understøttelse af jeres forretning.

Denne køreplan udarbejdes på baggrund af workshops og analyser – og med twoday som rådgiver får I ikke en lang teoretisk rapport, men en konkret plan, I kan handle på alene eller i samarbejde med en dygtig partner.

Hans Henrik Dahl Børgesen
Digital Strategy & Transformation Lead, twoday

Tobias Høst, twoday
Tech

Spørg tech-panelet 

Nu bliver mikrofonen overdraget til publikum, som får mulighed for at stille spørgsmål direkte til tech-panelet, der består af Struct, Perfion, DynamicWeb, Umbraco og Relewise.

Få svar på alle dine spørgsmål omkring e-commerce, PIM, systemer, funktioner, og hvad du ellers må undre dig over i forhold til vores tekniske partnere.

Tobias er ordstyrer og sørger for, at alle bliver hørt og får ordentligt svar.

Tobias Høst
Seniorkonsulent, twoday

Kl. 15.30 - 16.15

Afsluttende fælles oplæg v. TBA

Beskrivelse følger. 

Kl. 16.15

Tak for i dag

B2B Dagens deltagere til fællesoplæg
twoday

Alt det praktiske

Det gør twoday – du kan læse mere om os lige her.
Det koster 595 kroner ex. moms at deltage, hvis du er twoday-kunde. Ellers er prisen 1.195 kroner ex. moms.
Ja! Med din billet får du også morgenmad, frokost, kaffe og kage.
Konferencen afholdes i Tivoli Friheden/Hermans på adressen: Skovbrynet 5, 8000 Aarhus.
Du kan parkere på Skovbrynet ude foran parkering eller ved Ceres Arena. Læs mere om parkering ved Tivoli Friheden her.
B2B Dagen er i udgangspunktet målrettet beslutningstagere i virksomheder, der arbejder med B2B-salg. Hvis du er CMO, CEO, CSO, CIO eller CTO, er konferencen skræddersyet til dig. Men det er ikke dit visitkort, der er din adgangsbillet – hvis du arbejder med og har interesse i marketing, tech eller digitalisering relateret til B2B, vil der helt givet være noget at hente for dig.
Ja, du må gerne shuffle mellem de forskellige spor. Når du tilmelder dig, beder vi dig dog om at vælge spor, så vi har en idé om interessen, men skulle du skifte mening på dagen, må du gerne hoppe ind og høre et andet oplæg, hvis der er plads. Vær dog opmærksom på, at tech-sporet ikke har de samme pauser som de øvrige spor.
Bliver du forhindret i at deltage, bedes du kontakte maria.schlosser@twoday.com hurtigst muligt.

Vi gør opmærksom på, at sene­ste mulighed for afmelding er d. 21. oktober. Herefter kan du ikke få refunderet din billet.
Er dit spørgsmål ikke her på lis­ten, så tøv ikke med at sende det til maria.schlosser@twoday.com  – så vil vi for­søge at besvare det hurtigst muligt.
twoday

Tilmeld dig her

Udfyld formularen nedenfor, så sender vi dig en faktura ca. 2 uger før afholdelse. Da vi gerne vil sikre vores kunder en plads, forbeholder vi os retten til at annullere tilmeldingen for bureauer og konkollegaer.