Skip to content

Branding er mere end et logo, en farvepalette og grafiske elementer. Det er oplevelsen af dit brand. Så gå efter at skabe en brandoplevelse, som ingen af dine konkurrenter kan give.

Skab retning, sammenhæng og synergi. Og vær for alt i verden konsistent og konsekvent.

Skil dig ud og vær den samme

Arbejdet med branding handler om at definere, hvordan din virksomhed ser ud, hvordan den taler, og hvordan du hjælper kunderne. 

For at blive set, og husket, skal du kommunikere ensartet og letgenkendeligt. Du skal anvende det samme logo, de samme farver, den samme skrivestil. Igen og igen. Hvis ikke du gør det, stikker dit brand i øst og vest – og kunderne aner ikke, hvad du står for, og hvordan du kan hjælpe. 

branding-skil-dig-ud-og-vaer-den-samme-1

Vejen til en stærk brandidentitet

Selv om branding handler om, hvordan din virksomhed skiller sig ud og står skarpt overfor konkurrenterne, er vejen dertil strømlinet. Grunden er ganske enkelt, at vi oplever, processen fører til stærke brands.

1.

Brand-workshop

Vi lærer din virksomhed, kunder, produkter og konkurrenter bedre at kende gennem en række øvelser, som vi faciliterer. Resultatet er et fælles fodslag for din virksomheds brand.

2.

Indsigt og research

Vi dykker ned i data, kigger på kundeadfærd og laver kundeinterviews. Resultatet er et billede af, hvem dine kunder egentlig er, hvad de søger, ønsker at opnå – og undgå.

3.

Brand-guide

Vi positionerer din virksomheds brand. Hvad skal dit brand udtrykke? Hvordan skal det se ud? Og hvordan skal det lyde? Resultatet er en brand-guide, der får din virksomhed til at skille sig positivt ud.

4.

Brand-aktivering

Vi sikrer, at din brandidentitet kommer ud at leve. Resultatet er, at din nye identitet kommer ud at leve på alle relevante kanaler – fra online til offline. 

En brand strategi giver brandkendskab

Det er lettest at få folk til at blive et lead, og senere kunde, hvis de kan lide dig. Det kræver, at de ser dig, genkender dig, husker dig og kan lide dig. Og så er vi tilbage til branding.

branding-er-fundamentet-1

Her kan vi hjælpe dig

Vores services der hjælper med at styrke dit brand.

Indsigt og analyse

Corporate branding

Produkt-
branding

Re-branding

Employer branding

Koncept og kampagner

Visuel identitet

Hvorfor branding sammen med os? 

Vi tager arbejdet med branding ned på jorden, så det er til at forstå. I bund og grund handler det om at udvikle en visuel og kommunikativ stil, der bygger bro mellem din virksomhed og kunderne. Så hvordan bør I se ud? Og hvordan bør I kommunikere?

Når vi besvarer spørgsmålene, tør vi godt tænke store tanker. Men vi er også pragmatiske.

Du skal have et oplæg, der fungerer i dagligdagen. Derfor indeholder vores brandoplæg også forslag til kampagnematerialer, så du er klar til at gå i luften og skabe værdi for dig og dine målgrupper med det samme.

Vi er nemlig også eksperter i digital marketing, så vi kan få dit nye brand ud at leve blandt din målgruppe. 

Cases

Brands vi har været med til at bygge

twoday-re-branding-case

Visma Re-branding konsoliderer markedsposition

twoday Co3 – vores specialister i branding

I vores søsterselskab twoday Co3 sidder en god flok, der arbejder med branding. Strateger, analytikere, art directors, tekstforfattere og forretningskonsulenter. Forskellige mennesker med det til fælles, at de er her for at gøre virksomheder til stærke brands med gode kundeoplevelser.

specialister-i-branding-1

Vi kan snakke om branding.
Vi kan også bare gå i gang. I dag?