Skip to content

Ingen licens – masser af frihed 

I modsætning til en del andre webløsninger betaler du ikke licens, når du bruger Umbraco. Det vil sige, at du udelukkende skal forholde dig til de udgifter, der er forbundet med udvikling og løbende vedligehold. 

En anden fordel ved Umbraco er, at du er 100 % uafhængig af din leverandør. Skulle du få lyst til at skifte dit bureau ud, som et led i et nyt IT-projekt, tager du bare koden med dig – nemt og smertefrit. 

Samtidig går Umbraco for at have en intuitiv brugergrænseflade, som er yderst brugervenlig. Det gør systemet nemt at arbejde i for en redaktør, og hvis der mangler en funktionalitet, er det forholdsvis enkelt at få den udviklet til det helt specifikke behov. 

To Umbraco-udviklere står og snakker

Mange integrationsmuligheder 

Et CMS er sjældent bedre end de integrationsmuligheder, der følger med. Og her ligger Umbraco rigtig lunt i svinget – der er masser af integrationsmuligheder i forhold til lager-, økonomi- og email-systemer. 

Det samme gælder, når det kommer til e-commerce. Webshopløsningen er en integreret del af Umbraco CMS, og håndteringen af webshoppen foregår i Umbraco-backenden. 

Læs om hvordan vi har gjort brug af de mange integrationsmuligheder i udviklingen af tidligere IT-løsninger her.

Oplagt til webshops på flere markeder 

Et af de steder, hvor en Umbraco-løsning giver flere af konkurrenterne baghjul, er, når det kommer til webshops, som skal fungere på flere sprog på forskellige markeder. 

Det stiller nogle tekniske krav til platformens evne til at præsentere indhold på websitet på flere sprog, og her har Umbraco nogle tekniske fordele i relation til de såkaldte Hreflang-tags, som søgemaskiner bruger til afkode, hvilket indhold der skal hentes og vises til bruger afhængig af, hvor i verden de befinder sig. 

Globale brands sværger til Umbraco 

Når vi i twoday ofte anbefaler Umbraco, står vi ikke alene. Umbraco CMS bruges i dag af globale brands som Heinz, Peugeot og Carlsberg, så der er ingen tvivl om, at der er tale om en yderst solid platform. 

Øvrige teknologier inden for CMS-udvikling, vi også kan hjælpe med  

Dyk ned i vores cases

Læs mere om nogle af de samarbejder vi har haft, hvor vi har leveret IT-konsulenter med forskellige teknologiske kompetencer. 

Vores proces for at matche Umbraco-konsulenten til jer

Konsulenten skal altid matche den konkrete opgave, og når du skal have løst en Umbraco-udfordring, finder vi den eller de IT-konsulenter, der har præcis de kompetencer og den erfaring, lige netop du efterspørger. Vi kan typisk gå i gang med at løse opgaven allerede få dage efter, vi har taget den indledende snak med dig, og den aftale, vi indgår, vil altid være baseret på fleksible vilkår. Om projektet er begrænset til få dage eller kører over flere måneder – eller endda år – er i princippet ligegyldigt for os. Vi leverer det, I har brug for, på den måde, I har brug for.

Samtale ikon

Hvor står I?

Når I skal have løst en opgave, kontakter I os. Sammen afdækker vi, hvad I har brug for – og hvor mange folk opgaven kræver. Måske kan den klares af en enkelt Umbraco-konsulent, og måske har I brug for et helt team ført an af en af vores Lead Developers. I dialogen får vi sammen afdækket, hvilke faglige kompetencer konsulenten og/eller teamet skal kunne beherske.
Gruppe ikon

Hvem kan vi tilbyde jer?

Vi kender vores IT-konsulenter og deres kompetencer indgående, og vi udvælger de matches, vi vurderer passer til jer og til opgaven, og præsenterer jer for mulige matches. Det rigtige match kan se vidt forskelligt ud – fra den talentfulde IT-konsulent over den mere erfarne senior til Lead Developeren, som kan tage ansvar for jeres tekniske landskab eller være lead på et team af udviklere.
Håndtryk ikon

Er matchet det rigtige?

Én ting er papirer og erfaringer – noget andet er kemi. I møder IT-konsulenten, så I kan vurdere, om matchet er rigtigt. Og når vi er i samme rum, benytter vi lejligheden til sammen at blive klogere på opgavens karakter og omfang.
Checkmark ikon

Kan vi blive enige?

Hvor længe skal samarbejdet vare? Det bestemmer I – det er jeres behov, det handler om, og derfor laver vi en aftale på fleksible vilkår, så vi hele tiden holder målet for øje. Er I tilfredse, er vi det samme.
Raket ikon

Skal vi se at komme i gang?

IT-konsulenten kan både starte hos jer on-site eller på vores kontorer i København, Aarhus eller Aalborg. Vi anbefaler, at IT-konsulenten har én fast dag på twodays kontor, så vedkommende har mulighed for at sparre med vores andre dygtige profiler og vores Principal Developers.

Har du brug for en IT-konsulent?

Vi vil altid gerne sludre om, hvordan vi kan matche jeres behov.

En IT-konsulent smiler til kameraet

Mikael Svensson

Senior Client Relations Partner,
København
mikael.svensson@twoday.com
+45 28 56 92 52

En Umbraco-udvikler smiler til kameraet

Lars Dalgaard Nielsen

Senior Client Relations Partner,
Aarhus & Aalborg
lars.d.nielsen@twoday.com
+45 25 23 41 69

twoday

Du kan også udfylde formen her, så kontakter en af vores Client Relations Partnere dig