Udvikling af serviceapps
Oplever I, at jeres kunder har svært ved at finde oplysninger om jeres ydelser og produkter? Eller har I svært ved at følge med anmodninger fra jeres kunder?
Så lad vores IT-konsulenter udvikle jeres nye service- og medlemsapp.
"Vi har været meget tilfredse med twoday som projektansvarlig for vores webapplikation. twoday har igennem hele projektet været fleksible, og der har været god kommunikation. De har formået at ramme vores behov meget præcist. Jeg vil helt sikkert bruge twoday igen."
Morten Christian Andersen
Frederiksberg Kommune
Serviceapps kan...
- automatisere og digitalisere jeres ydelse.
- gøre viden og/eller services tilgængelige for jeres brugere.
- spare jer tid og øge jeres kundetilfredshed.
- og meget mere.
Hvordan vi udvikler serviceapps
Vi udvikler et letforståeligt og håndgribeligt system for jeres kunder, der sparer jer tid og penge. En serviceapp gør information, viden, produkter og nyheder tilgængelige. Vi har meget erfaring fra tidligere projekter med at udvikle serviceapps og vi udvikler typisk serviceapps som en webapp, PWA eller mobilapp - afhængigt af jeres behov.
Hvilken værdi giver en serviceapp?
Med en service app kan I gøre jeres ydelser lettilgængelige for jeres kunder eller understøtte en eksisterende ydelse digitalt. Serviceappen giver samtidig jeres forretning en øget automatisering og bedre indsigt i, hvem jeres kunder er.
Teknologier inden for app-udvikling, vi udvikler i
Dyk ned i vores cases
Læs mere om nogle af de samarbejder vi tidligere har haft, hvor vi har udviklet en app-løsning.
Vores proces for at matche en af vores serviceapp-udviklere med jer
Hos twoday er det vigtigt for os, at I får udviklet en IT-løsning, som passer til jeres behov og løser de udfordringer, I står overfor. En del af løsningen er også at finde en serviceapp-udvikler, der passer til jeres projekt både personligt og fagligt.
Her kan du læse mere om, hvordan processen forløber.
Vi begynder med jer
Ved et indledende møde diskuterer vi jeres idé, behov og udfordringer. I vil møde en af vores erfarne udviklere, hvor I sammen vil skabe et overblik over jeres situation og de relevante systemer og stakeholders.Afklaring af koncept, krav og behov
Afhængigt af hvor langt I er i processen, kan vi hjælpe jer med at afklare jeres koncept, tekniske krav og brugerbehov. Eventuelt med involvering af både slutbrugere og interessenter tidligt i processen. Dette resulterer tit i en bedre IT-løsning, hvis brugerne af løsningen har været med til at kortlægge funktionerne.
I møder nogle af vores IT-konsulenter
Én ting er papirer og erfaringer – noget andet er kemi. I møder it-konsulenten, så I kan vurdere, om matchet er rigtigt. Og når vi er i samme rum, benytter vi lejligheden til sammen at blive klogere på opgavens karakter og omfang.
Vi laver en aftale
Når vi har fundet ud af rammerne for jeres nye serviceapp og I har valgt en eller flere af vortes IT-konsulenter til at udvikle app'en, laver vi en aftale for den fremadrettede proces, tidsramme og budget. Vi laver aftalen på fleksible vilkår, så vi hele tiden holder målet for øje. Er I tilfredse, er vi det samme.IT-konsulenten starter hos jer – gerne med det samme
Vores IT-konsulent kan både starte hos jer on-site eller på vores kontorer i København eller Aarhus. Vi anbefaler, at konsulenten har minimum én fast dag på twodays kontor om ugen, så vedkommende har mulighed for at spare med vores andre dygtige profiler, Lead Developers og vores Principal Developer.Har du brug for en IT-konsulent?
Hos twoday forstår vi, at det kan være en stor udfordring og ikke mindst en lang rekrutteringsproces at finde den ideelle udvikler med de nødvendige kompetencer og en innovativ tilgang til at udvikle jeres serviceapp.
Vores kompetente IT-konsulenter kan i løbet af få dage starte som udviklere på dit IT-projekt, indgå i et eksisterende udviklingsteam og hjælpe dig med at komme godt i mål med din nye IT-løsning.
Hvis du har spørgsmål om serviceapp-udvikling, eller spørgsmål om vores IT-konsulenter, er vi altid klar til at besvare dem og finde det rette match til dig.
Mikael Svensson
Senior Client Relations Partner,
København
mikael.svensson@twoday.com
+45 28 56 92 52
Lars Dalgaard Nielsen
Senior Client Relations Partner,
Aarhus & Aalborg
lars.d.nielsen@twoday.com
+45 25 23 41 69