Få succes med Umbraco Commerce
En succesfuld e-commerce-løsning kræver en del mere end konkurrencedygtige priser og pæne billeder. Det kræver, at du har styr på hele kunderejsen fra dine kunders indledende researchfaser, til din kunde rent faktisk køber dit produkt eller ydelse på webshoppen.
Få alle fordele med Umbraco Commerce
Med en Umbraco Commerce løsning får du adgang til alt basics, som en webshop skal kunne. Lige fra produktlister og filtrering til sortering og checkoutflows. Du får også mulighed for at styre flere shops i samme løsning. F.eks. kan du håndtere din webshop i flere markeder på flere sprog og med forskellige valutaer. Hertil kan du opsætte individuelle købsflows og designs til hver shop.
Rent designmæssigt kan du bygge din Umbraco Commerce løsning, som du har lyst til, fordi den trækker på Umbraco CMS’ets værktøjer. Du skal dog være opmærksom på, at Umbraco Commerce ikke er en Plug and Play webshopløsning. Platformen tilbyder en masse ud af boksen værktøjer, men der skal med al sandsynlighed skrues lidt, før du står med den løsning, der matcher din virksomhed.
Fordelen ved Umbraco Commerce er, at platformen er enorm udviklervenlig, og du i princippet kan udvikle lige den e-commerce-løsning, du har brug for.
Hvordan kommer jeg i gang med et Umbraco Commerce projekt?
Når du sætter dig for at opstarte et e-commerce-projekt, anbefaler vi, at du til en start ikke zoomer ind på konkrete features, funktioner og tekniske platforme. Start hellere lidt længere oppe i helikopteren, hvor du ser på, hvilke mål du vil opnå, og hvilke indsatser det kræver.
Vi hjælper dig meget gerne med at lave et roadmap, så du kommer godt fra start.
Vejen til en god Umbraco Commerce løsning
1.
Indsigt og brugerrejse
Når vi opstarter et nyt e-commerce-projekt, begynder vi altid med at kortlægge dine målgrupper, deres købsrejser samt succeskriterier. Hvem er målgruppen? Hvad har de brug for? Hvordan skal de bruge webshoppen? Og hvornår er din nye webshop en succes?2.
Teknisk analyse
Efter indsigtsdelen ved vi, hvad brugerne gerne vil have, og vi ved, hvad din forretning har brug for. Nu skal vi afstemme funktionalitet ud fra de forskellige brugerrejser. Vi skal have styr på alle dataintegrationer og de forskellige produktdata. Hvilke features kræver det? Og hvordan skal data flyde mellem systemerne?3.
Implementering
Efter analysedelen bygger vi det tekniske setup. Vi sørger for, at alle integrationer spiller sammen, og vi implementerer alt frontend. Hertil kommer opsætning af tracking, søgefunktioner, filtrering, kundeguides og manualer. Det er nemlig ikke givet, at dine eksisterende kunder ved, hvordan de skal bruge din nye shop. Måske den kræver et login?4.
Go live
Vi lancerer og skåler. Men vi slipper dig ikke. Vi er der også for dig efter lanceringen.Specialister i Umbraco Commerce
I twoday har vi bygget Umbraco-webshops siden 2008. Vi har udviklet nogle af de største Umbraco-webshops i Danmark, men vi har også hjulpet mindre virksomheder i gang med deres online forretning.
Vi er certificerede Umbraco Gold Partner og kan hjælpe med at bygge din nye webshop løsning fra bunden eller overtage din eksisterende løsning, så du kan komme i mål med dine digitale målsætninger.
Ny Umbraco Commerce løsning
En webshop bygget i Umbraco Commerce er et stærkt fundament til din virksomheds e-handelsløsning. Løsningen er fleksibel og kan skaleres i takt med dine behov.
Vi kan hjælpe dig, uanset om du ønsker en B2C-webshop, eller om du vil udvide dit online salg med en B2B-webshop.
Overtage eksisterende løsning
Hvis din virksomhed allerede har en eksisterende Umbraco webshop og leder efter en ny Umbraco Commerce-partner, kan I overveje at skifte til os. Vi modtager hyppigt henvendelser fra virksomheder, der ikke er nået i mål med deres nuværende leverandør.
Når I skifter til os, tager vi over på den eksisterende webshopløsning og hjælper jer tilbage på sporet. Se mere om vores gennemtestede overtagelsesproces her.
Vi hjælper dig hele vejen. Også efter lanceringen
Vores arbejde er kun en del af din Umbraco Commerce løsning. Når vi er færdige, sørger vi for at klæde dig på til at kunne varetage den daglige drift, så du kan foretage rettelser og justeringer uden brug af os. Men bare rolig, har du spørgsmål eller andet, så hjælper vi dig hellere end gerne godt videre.
Vi ved, at support til din Umbraco webshop er vigtigt. Derfor prioriterer vi at være til stede, når du har brug for hjælp. Vi ved, at din webshop er en forretningskritisk investering, og at nedetid koster dig penge. Under udviklingen af din webløsning har vi taget alle de forholdsregler, vi kan, for netop at hindre nedetid.
Vi har kunder, der har udvidet supportservice, men vi har også kunder, der ikke har behov for support, fordi det ikke er nødvendigt. Det er helt op til dig og din virksomhed.
Umbraco Commerce platformen
Når du skal vælge platform til din e-commerce-løsning, står du overfor et valg. En Umbraco Commerce løsning er et skalerbart og fremtidssikret valg, som kan vokse i takt med din virksomhed og dens behov.
Med Umbraco Commerce får du et stærkt fundament til din webshop, hvor webshoppen og din Umbraco hjemmeside er kombineret fra begyndelsen. Det giver dig og din virksomhed en masse muligheder i dag og i fremtiden.
Noget af det fedeste ved en Umbraco Commerce løsning er, at det er en stor værktøjskasse. Platformen er så smart bygget, at du hurtigt og enkelt kan skjule funktioner, du ikke har brug for, og på den måde kan du gøre din backend mere overskuelig og brugervenlig. Når du så en dag får brug for de skjulte funktioner, kan du nemt og hurtigt aktivere dem igen.
Brugervenlighed er noget, vi gør meget ud af, da vores erfaring fortæller os, at brugervenlighed ofte er med til at afgøre, hvorvidt du er tilfreds med din Umbraco løsning eller ej.
Fordele med Umbraco Commerce
Hos twoday bygger vi hver dag store og små webshopløsninger i Umbraco Commerce. Vi tænker altid fremtid og holdbarhed. Derfor bliver alle webshopløsninger skræddersyet til den enkelte virksomhed, også selve designet. Vi ved, at der ikke er nogen, der gider have en webshop, der ligner andres. De fleste vil gerne skille sig ud fra mængden. Her kan du læse mere om, hvordan du vælger det rette webshopsystem til din forretning.
Vi indrømmer det gerne: en e-commerce-løsning koster lidt mere hos os end andre steder. Til gengæld får du en Umbraco Commerce løsning i høj kvalitet, som du og dine kunder bliver glade for. Både nu og i fremtiden. Vi har mange års erfaring med at arbejde i Umbraco og ved, hvordan du får den løsning, der virker og sælger dine produkter.
- Webshop og hjemmeside i én
- Stærkt SEO-fundament
- Høj hastighed
- Integrationsmuligheder
Skal vi hjælpe med din Umbraco Commerce løsning?
Vi vil hjertens gerne arbejde sammen med dig og din virksomhed om at bygge en stærk e-commerce-løsning. Du er meget velkommen til at tage fat i Tobias Høst og høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig godt i gang.