Skip to content
twoday

Marketinghjælp til det, du aldrig når

Som marketingafdeling, især de mindre af slagsen, kan det være svært at specialisere sig i alle de områder, optimal markedsføring kræver – samtidig med at den almindelige drift skal opretholdes.  

Ved at leje en af vores marketingkonsulenter får du adgang til specialiserede kompetencer alt efter dine behov. Vores konsulenter er eksperter i bl.a. Google Ads, Meta og LinkedIn og kan hjælpe med f.eks. opsætning og optimering af kampagner, performance og rapportering. 

Du kan få adgang til lige de marketingkompetencer, du står og mangler i din afdeling. Og du kan hyre hjælp både på kort og lang sigt.

Skal dine marketingdrømme blive til virkelighed, kan vi hjælpe dig godt på vej

Lej en marketingkonsulent i enten 10, 20 eller 50 timer pr. måned - eller skræddersy en aftale med os, hvis du er i tvivl om netop dit behov.

Vælg det rigtige CMS til dit website - Skal det være Umbraco, DynamicWeb eller HubSpot?

Hvilke marketing­kompetencer har vi på hylderne?

Vi hjælper med

Vores marketingkonsulenter og -specialister arbejder både strategisk og operationelt. De kan hjælpe dig med alt lige fra indhold til dine egne kanaler til alle former for annoncering på sociale medier og arbejdet med søgemaskinerne. 

Vi ved, at dit behov og dine mål varierer - derfor aftaler vi løbende, hvilke kompetencer du har brug for til dine konkrete indsatsområder.  

Vi har stor erfaring inden for både strategi, implementering og drift af alle former for marketingaktiviteter.  

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • Annoncering på og håndtering af sociale medier (Meta/Facebook, LinkedIn, Snapchat, TikTok, X m.fl.)
  • E-mail marketing og marketing automation
  • Indholdsproduktion og design
  • Annoncering på og håndtering af søgemaskiner (Google og Bing)
  • Banner- og videoannoncering
  • Kampagneudvikling, -opsætning og -optimering
  • Tracking og rapportering
  • Strategi og rådgivning
  • … og meget, meget mere 

Den samarbejdsproces vi ved, der virker

Når dine marketingambitioner skal blive til virkelighed, kan vi hjælpe dig godt på vej. Lej en marketingkonsulent i et bestemt antal timer pr. måned eller ad hoc, når du har brug for det. Vi hjælper dig gerne med at finde frem til den model, der matcher din virksomheds behov.  

Uanset om du vælger et fast timeantal eller at leje på ad hoc-basis, er du garanteret rådgivning og eksekvering af erfarne og professionelle marketingspecialister i alle marketingdiscipliner. 

1. Behovsafklaring 

Sammen afklarer vi dine mål og behov, så du får den marketinghjælp, du har brug for. Måske har du selv mulighed for at producere indhold in house, men du mangler ekspertise til kampagneopsætning på sociale medier. Eller måske er du hundredemetermester i e-mail marketing, men mangler det sidste step i forhold til leadscoring og automation.

2. Teamsammensætning 

Når vi ved, hvilke marketingressourcer du har brug for, sammensætter vi det helt rigtige team af specialister til dig. F.eks. en paid ads specialist, en grafisk designer, en tekstforfatter og en marketingstrateg. Altid med én fast kontaktperson, som du kan række ud til. 

3. Eksekvering 

Når holdet af marketingkonsulenter er på plads, eksekverer vi på de opgaver, du ikke selv gør. Vi arbejder ud fra en agil marketingmodel, hvor vi løbende måler og optimere på indsatserne, så du får mest værdi for marketingkronerne. Vi kan påbegynde et marketingsamarbejde i lige præcis den fase, du har brug for. 

Kom i gang nu

Hvornår har du brug for en ekstern marketing­konsulent?

Det kan være svært at følge med, når det handler om online marketing. Nye tilgængelige teknologier, mange platforme og kanaler samt skiftende tendenser gør, at marketingdisciplinen hele tiden er i forandring.  

For at være med helt fremme i bussen, når det gælder synlighed og markedsføring af dine produkter eller ydelser, kræver det en bred vifte af marketingkompetencer. Kompetencer som mange virksomheder ofte mangler internt. Ikke fordi dine egne marketingflok ikke er dygtige, men fordi det er svært at være specialist inden for alle områder. Det er her, vores marketingspecialister kommer ind i billedet.  

twoday-marketingspecialister-taler-sammen

Få stor fleksibilitet

I flere situationer vil det være hensigtsmæssigt at leje en marketingkonsulent for en længere eller kortere periode. Det giver dig en større fleksibilitet, end hvis du fastansætter en specialist in house.  

Du kan selv bestemme, hvor længe du har brug for et par ekstra hænder, og du skal ikke igennem en fuld ansættelsesproces. Hertil har du mulighed for at tilpasse kompetencerne efter behov, og du kan skalere op eller ned løbende.

Se, hvordan vi hjælper andre

Hvilke faktorer spiller ind på dit valg af e-commerce platform?

Nu kender du – i grove træk – de tre forskellige spor, du kan vælge. Men hvad afgør, hvad du skal vælge?

Som med alle andre IT-investeringer er det en beslutning, der skal træffes i et krydsfelt af mange forskellige faktorer – herunder tidshorisont, økonomi og dit øvrige systemlandskab.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed molestie enim erat, at egestas dolor mattis pellentesque. Morbi justo ipsum, volutpat id suscipit id, luctus porta purus. Donec id fringilla dui. Ut ut placerat dolor, sit amet semper purus. Quisque aliquet nibh et feugiat faucibus. In hac habitasse platea dictumst. Aliquam maximus sapien et facilisis finibus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed molestie enim erat, at egestas dolor mattis pellentesque. Morbi justo ipsum, volutpat id suscipit id, luctus porta purus. Donec id fringilla dui. Ut ut placerat dolor, sit amet semper purus. Quisque aliquet nibh et feugiat faucibus. In hac habitasse platea dictumst. Aliquam maximus sapien et facilisis finibus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed molestie enim erat, at egestas dolor mattis pellentesque. Morbi justo ipsum, volutpat id suscipit id, luctus porta purus. Donec id fringilla dui. Ut ut placerat dolor, sit amet semper purus. Quisque aliquet nibh et feugiat faucibus. In hac habitasse platea dictumst. Aliquam maximus sapien et facilisis finibus.
This is the content
e-commerce-platform-vaelg-rigtigt

Hvor lang tid tager det at få en e-commerce løsning på vingerne?

Når du have en e-commerce platform i luften, er tidshorisonten væsentlig at have for øje. Jo mere kompleks en løsning, du går med, desto længere tid tager det i sagens natur at få gjort klar. Men måske er tiden godt givet ud – i hvert fald hvis alternativet er en hurtig, men langt fra gennemtænkt løsning, som du skal bruge tid, energi og penge på at lappe på i de kommende år. Og i værste fald skrotte for så at begynde forfra.

Hvad koster din e-commerce platform egentlig?

Et af de parametre, det er vigtigt at have for øje, er antallet af transaktioner, der håndteres i e-commerce løsningen. Nogle af platformene vil være forholdsvis billige at etablere, og det månedlige gebyr være forholdsvis lavt, men til gengæld betaler du et gebyr pr. transaktion, som over tid vil medføre, at den “billige” løsning bliver den dyreste.

På samme måde kan den forkromede løsning vise sig at ende med et klassisk “gråspurve og kanoner”-scenarie, hvor du får en løsning med en enorm motorkraft og en lang række funktioner, som du aldrig kommer til at udnytte. Og set gennem de briller et alt for dyrt valg.

e-commerce-platform-vaelg-rigtigt

Skal vi snakke?
Eller skal vi gå i gang?

Så tag fat i Bonnie. Hun er klar til at gøre dine marketingambitioner til virkelighed.  

Du er velkommen til at ringe eller skrive til hende. 

Bonnie Groth Frølund

Strategic Business Developer og Head of Marketing Consulting
bonnie.frolund@twoday.com
+45 32 26 68 17