Skip to content

Vil du gerne have flere leads? Så bør du køre en brandkampagne

Din opgave er formentlig at skaffe lune leads til sultne sælgere. Tough job.  

For at lykkes skal du sørge for, at dine målgrupper … 

  1. Genkender dit brand
  2. Husker dit brand
  3. Foretrækker dit brand 

Så hvordan gør du det? Det gør du blandt andet med en brandkampagne, som styrker målgruppernes kendskab til dit brand. 

Skaf leads med en brandkampagne, som styrker målgruppernes kendskab til dit brand.

En fortælling om de 95 procent 

Vi er vilde med taktisk marketing. Men det er ikke nok. Hvis du vil styrke din leadgenerering, skal du også køre top funnel brandbudskaber.  

Internationale studier viser, at kun 5 % af B2B-virksomheds målgrupper er i markedet lige nu.  

Det betyder, at 95 % af din målgruppe er ligeglade med dine low funnel konverter-nu-budskaber. De mangler nemlig ikke dit produkt. Og lad os bare se det i øjnene: Selv de bedste budskaber bøvler med at fremrykke en B2B-virksomheds indkøbsbudgetter. 

Så hvad bør du gøre?

To ting:

  1. Kør taktiske marketing-aktiviteter mod de 5 %, der er i markedet. Der skal jo konverteres.
  2. Udvikl og udrul en brandkampagne med overordnede budskaber. Her er ambitionen at skabe genkendelighed, tryghed og præference – så de resterende 95 % af målgruppen tænker på dig og dit brand, når de er klar til at købe om 6, 12 eller 24 måneder. 

Hos os får du hjælp med alt lige fra kreativ konceptudvikling til teknisk opsætning af annoncer på sociale medier. 

Skal vi tage en kaffe?

Så tag fat i Bonnie. Hun er klar til at snakke om dine store ambitioner og din næste brandkampagne.

Du er velkommen til at ringe eller skrive til hende.

Bonnie Groth Frølund
Head of Marketing Consulting
+45 32 26 68 17
bonnie.frolund@twoday.com

Bonnie

Din brandkampagne skal opbygge og fastholde awareness. Helt enkelt. For målgruppen skal tænke på dig, når de er i markedet efter en ny løsning. 

3 gode grunde til at arbejde med os

1. Dit brand kommer til at leve

Her sidder strategen ved siden art directoren, udvikleren, social media-nørden og tekstforfatteren  – så vi sørger for, at din brandkampagne matcher din strategi og identitet og, ikke mindst: At din kampagne kommer ud at leve på tværs af medier.    

2. Ambitiøse – og pragmatiske

Vores opgave er at tage din forretning til det næste niveau. Vi tør tænke stort – og har forståelse for, at dét, vi laver, er let at arbejde med.   

3. Få hjælp af erfarne specialister

Du samarbejder med kreative og strategiske profiler, der har udviklet og udrullet mange brandkampagner – både B2C og B2B. Det giver dig en tryg proces og et resultat, dine sælgere bliver glade for.  

twoday

Leads kommer ikke af sig selv.
Skal vi hjælpe dem lidt på vej?

Bonnie og resten af teamet kan ikke vente med at høre fra dig.

Bonnie Groth Frølund

Head of Marketing Consulting
bonnie.frolund@twoday.com
+45 32 26 68 17