twoday Information Hub
Overblik. Tilgængelighed. Indsigt.
twoday Information Hub er designet til at hjælpe din virksomhed med at samle og udstille rapportering fra et eller flere BI-rapporteringsværktøjer og filbiblioteker.
Når rapporteringen bliver uoverskuelig
hos twoday møder vi mange virksomheder, der anvender flere BI-rapporteringsværktøjer til at understøtte virksomhedens rapporterings- og analysebehov. Det kan der være mange årsager til.
Over tid udvikles flere og flere rapporter og dashboards til at understøtte virksomhedens processer. Ny rapportering udvikles, fordi det ofte er svært, om end umuligt, at få et samlet overblik over, hvad der allerede findes.
Uanset om man i længere tid har anvendt flere BI-rapporteringsværktøjer, om man forsøger at samle forskellige BI-rapporteringsværktøjer til ét samlet, eller om man lige er startet med at anvende en ny rapporteringsløsning, så er der nogle fælles problemstillinger, som alle virksomheder bør forholde sig til:
- Hvordan giver vi brugerne overblik over eksisterende rapportering i virksomheden, uanset hvilken BI-rapporteringsplatform de udspringer af, og hvem forfatteren er?
- Hvordan sikrer vi en klar forståelse af de rapporter, der udbydes, således at de læses korrekt, og der er enighed om definitioner, ejerskab og formål med rapporten?
- Hvordan får vi ét sted, hvor vi nemt kan distribuere alle informationer, som relaterer sig til rapportering, såsom definitioner, rapportdokumentation og BI-information generelt, såsom nyheder, notifikationer, guidelines og kursusmuligheder?
twoday Information Hub samler din rapportering
twoday Information Hub er designet til at hjælpe din virksomhed med at samle og udstille rapportering fra et eller flere BI-rapporteringsværktøjer og filbiblioteker.
Det giver din virksomhed mulighed for at sammenkoble rapportdokumentation, nøgletalsdefinitioner, dimensioner, informationer om ejerskab og kontaktinformation med selve rapporten. Det er noget, som mange brugere vil få stor gavn af i hverdagen.
Derudover indeholder Hub’en ingen ”fysiske” rapporter, men udelukkende et lag af metadata, som giver brugerne et værdifuldt overblik over rapporteringsporteføljen i din virksomhed.
Hent brochuren: Læs mere om Information Hub
Brochuren indeholder mere information, end der er plads til her på siden.
Vi kigger bl.a. nærmere på udfordringerne ved at have flere rapporterings-værktøjer, og så får du også en komplet liste over alle funktionerne i produktet.
"Information Hub udfyldte alle vores kriterier for, hvordan vi gerne vil tilgå data. Vi vurderede en række alternativer, men kunne ikke finde noget, der var bedre integreret med vores Data Warehouse. Vi har fået en one-stop information shop for vores data, hvor man med ganske få klik kan finde den information, der er brug for til at træffe den rigtige beslutning."
Kenneth Ullerup, Head of Group Strategy and Corporate Development hos NAC
Skab forretningsværdi med Information Hub
Hub’en løser mange af de udfordringer, som findes ved brug af flere BI-rapporteringsværktøjer:
- at få samlet og synliggjort al rapportering uafhængig af BI-rapporteringsværktøj.
- at få definitioner og rapportdokumentation knyttet sammen med rapporteringen.
- at have et fælles sted til både rapportering og andet relevant BI-information.
Det kan skabe værdi for din virksomhed, f.eks. med:
- ”One-stop shop” for BI-relateret indhold; en central placering af rapportering, dokumentation, definitioner af nøgletal og dimensioner, nyhedssektion, notifikationer om systemstatus og mulighed for f.eks. kursuskatalog.
- Intelligent søgefunktion, der gør det let og hurtigt at søge efter relevant rapportering.
- Bibliotek med virksomhedens nøgletal og dimensioner, der sammenkobles med rapporten, når dokumentationen oprettes.
Vil du i gang? Det vil vi også
Gør som en lang række af landets mest ambitiøse virksomheder:
Udfyld formularen eller tag fat i Søren – så kan vi tage en god snak om jeres udfordringer og drømme.