Extension til Shipmondo, nShift og Webshipper - Integrér fragtportal med Business Central
Business Central integration - Oplev en nem og effektiv fragtportal
Shipment Connector er en extension til Shipmondo, nShift og Webshipper, der integrerer din Dynamics 365 Business Central eller NAV med din foretrukne fragtportal.
Løsningen letter det administrative arbejde for dine medarbejdere – både på lageret, men også når der skal bogføres.
En integration mellem din webshop, dit ERP-system og Shipmondo/nShift/Webshipper giver dig en fragtløsning, som sparer tid og reducerer omkostninger, når I opretter forsendelser.
Løsningen henvender sig til en bred vifte af virksomhedstyper: fra den lille B2C webshop til den store virksomhed med komplekse krav til forsendelser. Den eneste forudsætning er, at Shipmondo/nShift/Webshipper understøtter din ønskede speditør – og der er mange at vælge imellem på deres fragtportaler.
Slip for manuelt arbejde med din Business Central extension
Med Shipment Connector til Shipmondo, nShift eller Webshipper oprettes forsendelsen automatisk oprettes i din Dynamics 365 Business Central på baggrund af de stamdata, du har på din kunde. Du tilgår blot Shipmondo, nShift eller Webshippers fragtportal fra din Dynamics 365 Business Central, hvori du opretter forsendelsen. Når fragt og pakkelabel er oprettet, bliver forsendelsesinformationer og pakkelabel automatisk tilgængeligt direkte i din Dynamics 365 Business Central. Pakkens ‘track and trace’-nummer bliver herefter distribueret til pakkemodtageren, så din kunde let kan følge sine bestilte varer. Løsningen gør det samtidig let for dig at følge ordren fra du modtager denne, til varen er leveret ved kunden – så du kan følge hele forsendelsesprocessen fra A-Z.
Fordele ved en extension til Shipmondo, nShift eller Webshipper
Automatisk import af ordreinfo til Shipmondo
Ordreinformationer importeres automatisk til Shipmondo, nShift eller Webshipper og bliver blandt andet hentet fra oplysninger, du allerede har på kunden. Tilføjer du vores webmotor, kan løsningen også hente de oplysninger, som kunden selv har indtastet på din webshop ved bestilling af varen.
Masseoprettelse af pakkelabels
Det bliver ikke lettere - for du kan endda masseoprette pakkelabels til dine forsendelser.
Udskriv nemt pakkelabels
Udskriv pakkelabels direkte til en printer nær dig, og du kan tilmed tilføje så mange printere, du har behov for.
Hurtig installation og nem opsætning
Det eneste, det kræver af dig for at komme i gang er, at du opretter din virksomhed på Shipmondo, nShift eller Webshippers portal og har API oplysninger klar. Hvis du ønsker at overlade denne del til en af vores dygtige konsulenter, hjælper vi dig naturligvis også gerne med det.
Vi kan tilpasse integrationen til dine behov
Vi hjælper dig gerne i gang med din Shipment Connector integration – og med tilpasninger, hvis din virksomhed har særlige behov. Opererer du f.eks. med farligt gods, og derfor har et udvidet behov til din fragtløsning, laver vi nemt en tilretning, så løsningen kan favne din virksomhed.
Hvorfor twoday?
Der er ikke noget bedre end effektive processer, og hos twoday brænder vi for at hjælpe med det. Vi hjælper dig gerne i gang med din Shipment Connector integration – og med tilpasninger, hvis din virksomhed har særlige behov. Vi fortæller gerne meget mere om løsningen og er altid klar til en snak og en kop kaffe.