Skip to content

Skab mobile muligheder i din forretning med Softpay 

Gennemfør dit salg i og udenfor din forretning

Med betalings- og scannerløsningen Softpay kan du hurtigt og effektivt gennemføre et salg i eller udenfor din forretning. Det er nemlig en app, der gør det muligt for jer at scanne varer og gennemføre betalinger i hele forretningen – ikke kun ved kassen.  

SoftPay er en meget nem betalingsform, hvor du altid kan være sikker på at kunne modtage betalinger uanset, hvor travlt I har. Den giver særligt tryghed og værdi i travle perioder som f.eks. omkring juletid og Black Friday. Men forestil dig også de andre muligheder, du har med Softpay. Du kunne f.eks. bruge Softpay i forbindelse med udendørs salg i din forretning eller salg på en helt anden lokation, end I plejer som f.eks. en pop-up shop.

Det er kun fantasien, der sætter grænser for brugen, men vigtigst af alt går du ikke på kompromis, da dine salg integreres i din LS Central og hænger dermed sammen med hele din IT-løsning og LS Central fra LS Retail.

Retail-4-3-A

Download app'en og du er i gang med det samme

Du installerer Softpay på en Android enhed med den indbyggede skanner eller anvender kameraettil at scanne dine kunders varer med din mobile scannerløsning. Herefter betaler de kontaktløst med mobil eller kort – og så flyder processerne af sig selv derfra. 

twoday-situation-copenhagen-23-1280

Store fordele ved at supplere din LS Retail-løsning med Softpay

Nødkasseløsning, der altid virker

Kører på wifi, 3G og 4G

Egnet til travle perioder

Kan scanne i lys og mørke samt tåle regn

Robust multiværktøj

Integrerede betalingsdata i LS Central

twoday

Dit multiværktøj, der spiller sammen med LS Central

Med din Softpay app scanner du blot varerne, og kunderne betaler med det samme via kort eller mobil. Ønsker kunderne en kvittering, kan de både modtage den på mail eller i udskrevet form, hvis du tilkobler en printer.

Softpay fungerer gnidningsfrit og kører på wi-fi, 3G og 4G og integrerer dit salg i LS Central med det samme. På den måde sikrer du, at det rent transaktionsmæssigt stadig hænger sammen, og du slipper for at bruge mange timer på at rydde op i manuelle MobilePay-transaktioner. Det hele lander trygt i maven på LS Central og gør din hverdag nem og effektiv.

Softpay kan fungere som din nødkasseløsning

Med Softpay er du fuldstændig afkoblet det miljø, din kasse normalt fungerer på, men løsningen er samtidig integreret med dine andre IT-løsninger. Det betyder, at du aldrig kommer til at stå i en situation, hvor du ikke kan modtage betalinger. Det er trygt, nemt og effektivt for både dig og dine kunder. 

Hvis din almindelige kasseløsning er nede, kan du altid bruge Softpay scannerløsning som din mobile nødkasse - og hvis scanneren på din enhed i værste tilfælde er ude af drift, kan du stadig bruge Softpay, da du kan søge alle varerne frem på din enhed uden at scanne varerne først, og kunden betaler som normalt via appen. 

Du kan tage scanneren med dig i lommen og nemt hjælpe dine kunder med at tjekke, om I har en specifik vare på lager. Du scanner varen og tjekker status med det samme lige ved siden af din kunde. Du sparer tid på at gå på lageret eller tjekke på en computer – og kunden kan faktisk købe varen med det samme. Du får hurtigt et salg i hus, og kunden føler sig godt tilpas med en hurtig og nem betjening. 

Sådan fungerer Softpay

1.

Scan din kundes varer

2.

Din kunde betaler - kort eller mobil

3.

Kunde får en kvittering

4.

Salg integreres i LS Central

Udvalgte cases

Sammen optimerer vi dine processer

Kontakt os, hvis du vil vide mere, om dine muligheder med Softpay