Bliv Customer Engagement Graduate
Vores Customer Engagement spor er til dig, der er interesseret i forretningsprocesser og salgsprocesser. Du vil få indgående kendskab til Microsofts univers inden for Microsoft Dynamics 365 og Power Platformen, som er centrale værktøjer til forbedre forretningsprocesser.
Som Customer Engagement Graduate får du muligheden for at kickstarte din karriere i IT-konsulentbranchen. Med en stejl læringskurve vil du udvikle dig både fagligt og personligt.
Som Graduate i vores Customer Engagement spor kommer du til arbejde i tæt dialog med vores kunder. Du bliver deres sparringspartner, som skal hjælpe med at implementere Microsofts smarte CRM-løsninger og low-code apps.
Hvem er du?
Du skal ikke være hardcore IT-udvikler for at blive Graduate i Customer Engagement sporet. Vi er mest interesseret i, at du har en god forretningsforståelse, og kan sætte dig ind i vores kunders forskellige processer i både salg, marketing og drift.
Du skal altså være interesseret i, hvordan vi kan omdanne forretningsprocesser til konkrete IT-løsninger – og du skal kunne lide at have vores kunder i centrum.
Kort om vores Customer Engagement spor
12 måneders forløb
Forløbet starter 1. september, men vi ansætter løbende
Fællesskab med andre
Du starter sammen med andre Graduates og indgår i et større netværk i twoday.
Lønnet?
Selvfølgelig! Du bliver ansat på lige fod, som dine andre kollegaer
Certificeringer
Du bliver tilbudt forskellige certificeringer afhængig af dit område
Kodesprog
Du kommer til at arbejde med C# og JavaScript.
IT-område
Low code teknologier og 365 Dynamics
At arbejde med Customer Engagement i twoday
At arbejde med CRM og Power Platformen hos twoday handler om at optimere virksomheders processer ved hjælp af avancerede teknologiske løsninger. Microsoft Dynamics 365 er hjertet i vores CRM-tilbud, og det hjælper virksomheder med at forbedre deres interaktioner og relationer med kunderne. Power Platformen, der inkluderer Power Apps, Power Automate og Power Virtual Agents, gør det muligt at bygge brugerdefinerede applikationer, automatisere processer og bygge chatbots.
Som Customer Engagement Graduate i twoday vil du få mulighed for at arbejde med forskellige typer af kunder og brancher. Det kræver, at du har en god analytisk sans og en dyb forståelse for forretningsprocesser, så du kan omsætte kundens behov til konkrete løsninger, der skaber værdi. Du vil opleve en dynamisk arbejdsdag, hvor du konstant lærer og udvikler dine færdigheder, samtidig med at du hjælper kunderne med at forbedre deres kundehåndteringsprocesser og styrke deres forretning.
Find din vej i twoday
Vores Graduateprogram består af fem forskellige spor alt efter hvilken teknologi, du drømmer om at arbejde med.
Uanset hvilken vej du vælger, giver vores Graduateprogram dig det helt rigtige grundlag til at udforske og udvikle dine talenter. Du vil udvide dine faglige og personlige kompetencer, påtage dig udfordrende projekter og opbygge et globalt netværk for at kickstarte din karriere. Sammen skaber vi din fremtid.
Har du spørgsmål til Customer Engagement sporet?
Mads hjælper dig gerne, hvis du har spørgsmål til Customer Engagement Graduate sporet.
Mads Møgelvang Nielsen
Business Unit Director
mads.m.nielsen@twoday.com
Det kan også være, at dit spørgsmål allerede er besvaret i vores Graduate FAQ.