Skip to content

God, åben og ærlig dialog skaber resultater

Small Danish Hotels

Website
SEO
Annoncering
Marketing

Det er rart at vide, inden du læser videre

Small Danish Hotels er Danmarks største hotelkæde for privatejede overnatningssteder, og kæden tæller mere end 80 kroer, wellness-, bade- og boutique-hoteller over hele landet.

Small Danish Hotels leverer oplevelser med fokus på de små detaljer, personlig gæstfrihed og kvalitet. At kunne levere det forudsætter, at de besøgende finder de rigtige tilbud online – og det hjælper twoday med at sikre.

Udfordringen

Kampen om kundernes opmærksomhed er hård

Danmark er et fantastisk ferieland, og der er et utal af steder, man kan overnatte og få en dejlig oplevelse – enten på en ferie eller på et weekendophold. For udbyderne af private overnatningssteder ligger udfordringen hverken i den kvalitet, de kan tilbyde, eller i mangel på kulturelle og naturmæssige tilbud. Den største udfordring er opmærksomhed.

I en virkelighed, hvor online-tilstedeværelse er alfa og omega i kampen om kundernes opmærksomhed, er det afgørende, at det tekniske setup er på plads. Det gælder både web-platformen og de forskellige digitale aspekter og marketing-discipliner som eksempelvis SEO og annoncering.

Teknik og strategi skal hænge sammen

Small Danish Hotels skal derfor sørge for konstant at have et website, der er toptunet, samt igangsætte og vedligeholde kampagner, som skaber og fastholder opmærksomhed omkring kædens mange tilbud.

Den bedste digitale løsning er typisk den, hvor de forskellige indsatser hænger sammen – teknisk såvel som strategisk. Og her havde Small Danish Hotels en udfordring.

small-danish-hotels-case-website-design
small-danish-hotels-case-website-detalje
small-danish-hotels-case-varekort

Løsningen

Løbende sparring giver det bedste samarbejde

Da twoday kom ind i billedet, begyndte samarbejdet med et website-projekt. Vi har bygget smalldanishhotels.dk, og her har fokus været at lave en stærk teknisk løsning baseret på en Umbraco-platform, som samtidig er intuitiv at bruge og æstetisk.

Siden har samarbejdet udviklet sig markant, og marketingchef i Small Danish Hotel, Signe Vognsen de Vos, har siden sin tiltrædelse skiftet flere eksterne leverandører ud og hentet twoday-specialister ind.

small-danish-hotels-case-some

Samarbejdet med twoday var allerede godt i gang, da jeg kom til Small Danish Hotels, og siden har det kun udviklet sig i en stadig bedre retning. Jeg oplever, at jeg får en virkelig god sparring på en lang række områder – ikke mindst SEO og annoncering.

Signe Vognsen de Vos
Marketingchef, Small Danish Hotels

small-danish-hotels-case-mobiloptimeret-website
small-danish-hotels-case-mobiloptimeret-hjemmeside

Resultatet

Samarbejde og proaktivitet er nøglen til succes

Motoren bag Small Danish Hotels er stor, og sideløbende med twoday’s ydelser køber hotelkæden blandt andet kreative ydelser hos andre bureauer, ligesom Signe Vognsen de Vos har interne medarbejdere til at løse en række opgaver. Tilsammen skal alle disse parter trække i samme retning, og det gør de i dag, hvilket er medvirkende til, at Small Danish Hotels står stærkt i markedet.

I servicebranchen går tingene stærkt, og derfor skal der tænkes og handles hurtigt. For at kunne lykkes med det, er det afgørende, at alle parter er proaktive. Og netop proaktivitet er ifølge marketingchefen en af twoday’s stærkeste sider.

“Jeg oplever en meget høj grad af proaktivitet fra jeres specialisters side. Ikke mindst hvad angår SEO, hvor Jonas er virkelig skarp på den front. Det gælder faktisk hele teamet, og når man sidder i en stilling som min, hvor der er virkelig mange bolde i luften, er det prisværdigt,” Signe Vognsen de Vos.

I twoday hjælper vi hellere end gerne virksomheder med at planlægge og eksekvere marketingindsatsen, så gode produkter og serviceydelser rammer de rigtige målgrupper på den rigtige måde på de rigtige tidspunkter.

small-danish-hotels-case-some-udvalg
CecilieHKjølhede

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Cecilie har erfaring med at styre projekter, der binder teknikken og strategien sammen. Måske kan hun hjælpe dig med at nå dine forretningsmål?

Cecilie Høgedal Kjølhede
Strategic Business Developer
+ 45 26 53 67 92
cecilie.kjolhede@twoday.com