Stilren hjemmeside til Danmarks ældste advokatfirma
Traditioner og visioner
Med en dåbsattest fra 1853 er Mazanti-Andersen Danmarks ældste advokatfirma, og arven stiller krav til websitet: Det tekniske fundament skal være up to date, men designet skal afspejle historien, og den besøgende på websitet skal have en ordentlig præsentation af virksomheden, visionerne og ydelserne.
Udfordringen
Dynamisk, responsiv og tilpasningsdygtig hjemmeside
Mazanti-Andersen havde et ønske om et nyt website, der i høj grad havde fokus på en stilren og enkel visuel identitet, og som samtidig kunne understøtte virksomhedens fem forretningsområder. Der var derfor brug for et smukt og funktionelt design, som The Unicorn har leveret, og twoday Co3's opgave var så sikre, at det tekniske fundament var klar til det 21. århundrede.
Samtidig var det afgørende for Mazanti-Andersen, at det nye site skulle være nemt at administrere. Et website skal nemlig være en medspiller i hverdagen.
"Det har været en fornøjelse at arbejde sammen med twoday Co3, og vi er meget tilfredse med, at de introducerede os for CMS-systemet Umbraco, som gør vedligeholdelse af hjemmesiden til en leg. Derudover er det fantastisk endelig at have en dynamisk og levende hjemmeside, der til enhver tid nemt kan udbygges og tilpasset vores ambitionsniveau."
Alexandra Thiis Billing
Kommunikationsrådgiver, Mazanti-Andersen
Løsningen
Skalérbar og fremtidssikret løsning
Det kræver omtanke at designe og bygge en hjemmeside, som på den ene side skal leve op til alle moderne krav og på den anden side afspejle traditioner, seriøsitet og soliditet.
Et moderne website skal naturligvis være dynamisk og responsivt, for når alt kommer til alt, skal det være nemt at tilgå og bruge for de besøgende. Derfor er det afgørende, at brugeren møder en god navigation, som gør besøget trygt og nemt.
Ved hjælp af navigationsbjælken kan brugen hurtigt danne sig et overblik over, hvilke forretningsområder Mazanti-Andersen beskæftiger sig med, og derefter navigere til den relevante side.
Selve forretningsområdesiderne er bygget op, så brugeren kan læse mere om de forskellige forretningsområder og samtidig få et hurtigt overblik over, hvilke rådgivere der arbejder inden for hvert forretningsområde.
Nemt at administrere
Når de besøgenes behov er tilgodeset, bør et website også være nemt og effektivt at arbejde med for dem, der har ansvar for at holde det kørende. Derfor er løsningen lavet med bånd, hvilket betyder, at den webansvarlige hurtigt og nemt kan oprette nye undersider, rette i eksisterende sider eller tilføje ny tekst. Alt dette uden at skulle tænke over det designmæssige element.
Resultatet
Fra online visitkort til moderne website
Mazanti-Andersen er med website-projektet gået fra at have et online visitkort til at have en moderne hjemmeside, hvor nyheder, events og cases lever. Samtidig har de fem forretningsområder fået større vægtning på siden.
Kravene om et site, der skal være dynamisk, responsivt og tilpasningsdygtigt har gjort, at Mazanti-Andersen har valgt at få opbygget websitet i Umbraco CMS.
Vi har haft frie tøjler til den tekniske implementering af websitet og har også uddannet Mazanti-Andersens egne folk i at bruge Umbraco. Det er blevet et virkelig flot website, som vi er stolte af at have været med til at udvikle. "
Anders Burla Head of Umbraco / Solution Architect
Vi kan også hjælpe dig
Er du lige så vild med Mazanti-Andersens website, som vi er? Kunne du tænke dig en lignende løsning til din virksomhed, så tag gerne kontakt til os og lad os tage en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med en ny webløsning.
Anders Burla
Head of Umbraco / Solution Architect
+45 61 27 25 26
anders.burla@twoday.com